وجود موزه دفاع مقدس باعث حفظ ارزش‌ های انقلاب خواهد شد

میرجعفریان با تاکید بر اینکه باید دستگاه‌های اجرایی از همه توان خود برای رونق بخشیدن به این موزه استفاده کنند، گفت:وجود مکان فرهنگی مانند موزه دفاع مقدس باعث حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبیین آن برای نسل‌های آینده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید کمال‌الدین میرجعفریان» امروز(۶ بهمن) در نخستین نشست هیئت امنای موزه دفاع مقدس مشهد ‌با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوعات دفاع مقدس به عنوان باقی گذاشتن میراثی برای نسل آینده، گفت: وجود مکان فرهنگی مانند موزه دفاع مقدس باعث حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبیین آن برای نسل‌های آینده خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید دستگاه‌های اجرایی از همه توان خود برای رونق بخشیدن به این موزه استفاده کنند، افزود:کیفیت ساخت موزه دفاع مقدس بسیار دارای اهمیت است.

 

وی با اشاره به اهمیت کیفی ساخت موزه دفاع مقدس افزود: نقوش معماری و مصالح ساختمانی بکار رفته در موزه دفاع مقدس باید به نحوی طراحی و سازماندهی شود که گویای ارزش‌های معنوی بوده و اصل اسلام و تفکر توحیدی و ولایی را تجلی دهد.

 

میرجعفریان بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مانند جهاد سازندگی که در زمان دفاع مقدس فعالیت داشتند نیز باید در موزه دفاع مقدس غرفه‌ای برای آنان در نظر گرفته شود تا بتوانند تکمیل کننده آثار و یادمان‌های دفاع مقدس باشند.

کد خبر 1019251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha