مساجد خاستگاه شکل گیری و جنبش های نهضت اسلامی هستند

مظاهری، مساجد را خاستگاه شکل گیری و جنبش های نهضت اسلامی عنوان کرد و با تاکید بر اینکه نقش مساجد در نظام جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست گفت: کمیته مساجد سعی بر این دارد تا برنامه های متنوعی را در مساجد رقم بزند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در طول ۴۱ سال از عمر انقلاب اسلامی و در آستانه چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی هستیم و در طول این سال ها بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت رو به رشد کشور تحسین برانگیز بوده است و تلاش می‌شود با حرکت در مسیر قرآن و عترت در گام دوم انقلاب نیز به خوبی عمل شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و تقویت ارزش‌ها برای تحقق اهداف والای نظام است.

 

وی، مساجد را خاستگاه شکل گیری و جنبش های نهضت اسلامی خواند و بابیان اینکه نقش مساجد در نظام جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست گفت: کمیته مساجد از مهمترین کمیته های دهه فجر است و سعی بر این دارد که اتفاقات خوبی را در دهه فجر با اجرای برنامه های متنوع در مساجد رقم بزند.

 

مظاهری تصریح کرد: امید است بتوان انقلاب اسلامی را به نحو شایسته ای به نسل های جوان معرفی کرد و در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی گام برداریم و همگام با گام دوم انقلاب به اهداف والای مدنظر برسیم و نظام را به صاحب اصلی خود حضرت مهدی (عج) برسانیم.

 

مسئول کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: حفظ و تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل خون پاک شهدای انقلاب اسلامی می باشد از وظایف اساسی امروز مردم و مسئولین است.

 

کد خبر 1019283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha