فعالیت های اجتماعی و فرهنگی کانون گلشن رضا (ع) ادامه دارد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) با اشاره به اینکه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی این کانون همچنان ادامه دارد گفت: برنامه های فرهنگی و اجتماعی کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرایی می شود.

«فرحناز حسین زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالیت های اجتماعی و فرهنگی کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همچنان ادامه دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) تصریح کرد: طی هفته گذشته بیش از 50 بسته معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند به همت خیرین و اعضای این کانون توزیع شد.

 

وی اعلام داشت: این بسته معیشتی شامل گوشت مرغ، سویا، نمک، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، ماکارونی و حبوبات بود که در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفت.

 

 

حسین زاده افزود: از دیگر برنامه های این کانون برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی و معارف فاطمی که با حضور بانوان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و با استقبال اعضای کانون مواجه شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) عنوان کرد: توزیع غذای گرم و نذر آش در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی در طبخ غذا از دیگر کارهای خیرخواهانه این کانون در هفته گذشته بود.

 

 

حسین زاده یادآور شد: در این روزهای سخت در کنار نیازمندان و آسیب دیدگان هستیم تا منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از این اقشار محقق شود.

 

وی تاکید کرد: این برنامه های خداپسندانه در رواق همدلی طرح ملی «ایران قوی» ثبت شده است و امیدواریم بتوانیم جزو کانون های موفق در این طرح ملی باشیم.

 

کد خبر 1019429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha