کمبود پزشک متخصص در مراکز تأمین اجتماعی خراسان جنوبی

خسروی گفت: در بیمارستان میلاد و مجموعه تأمین اجتماعی خراسان جنوبی امکانات بسیار خوبی فراهم شده است اما متاسفانه پزشک متخصص ندارند که باید در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی» امروز (۶ بهمن) در جلسه جمع بندی مباحث سفر معاونین و مدیران سازمان های وابسته وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی که در محل استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: جزئیات مسائل و مشکلات را باید مسئولان مربوطه مطرح کنند به عنوان مثال در صندوق تأمین بازنشستگان پیگیری همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان خواسته به حقی است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در بیمارستان میلاد و مجموعه تأمین اجتماعی استان امکانات بسیار خوبی فراهم شده است اما متاسفانه پزشک متخصص ندارند که باید در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.

 

خسروی افزود: باید مسئولان کشوری توجه خاصی به خراسان جنوبی به دلیل کم برخورداری و پراکندگی جمعیت داشته باشند.

 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با اشاره به بعد مسافت طولانی استان از مرکز و آماده نبودن زیرساخت ها در این منطقه نسبت به سایر نقاط کشور، ادامه داد: در همین راستا سرمایه گذاران بخش خصوصی کمتر در استان سرمایه گذاری می کنند لذا توجه ویژه دولتمردان به خراسان جنوبی را می طلبد.

 

وی با بیان اینکه شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به صنعت طیور استان خسارت زیادی وارد کرده است که پیگیری جدی می طلبد، افزود: باید این مراکز حداقل ۲ ماه قرنطیه باشد و اکنون نزدیک عید نوروز قرار داریم و عدم پراخت حقوق کارگران و کارفرما مشکلاتی برای جامعه ایجاد خواهد کرد.

 

خسروی در ادامه خواستار تکمیل چارت سازمانی و اختصاص اعتبار برای بازسازی ساختمان اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند شد و گفت: مسئولان نباید در دیدارها و نشست‌ های خود وعده و یا قول‌ های محقق نشدنی به مردم بدهند.

 

کد خبر 1019452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha