۲۰ عنوان برنامه  ویژه بانوان آستارا در دهه فجر برگزار می‌شود

پورمند گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و آموزشی ویژه بانوان در شهرستان آستارا اجرا می‌شود.

«لطیفه پورمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: بانوان ایران اسلامی در پیروزی انقلاب نقش تاثیرگذاری داشتند.

 

مسئول کمیته بانوان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر بندر آستارا افزود: شیر زنان ایرانی در پیروزی انقلاب سهیم بودند و همپای فرزندان و همسران خود در صحنه‌های مبارزه با رژیم طاغوت حضور داشتند و بعد از آن نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد نقش بانوان در پشتیبانی از رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بودیم.

 

وی از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و آموزشی ویژه بانوان در شهرستان آستارا به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و تصریح‌کرد: نشست کتابخوان با موضوع نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه کتابخوان مجازی، کارگاه آموزشی سلامت روان، ویزیت رایگان بیماران در یکی از روستاهای محروم و برگزاری شب شعر انقلاب از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده کمیته بانوان در ایام‌الله دهه فجر است.

 

پورمند از دیدار و تجلیل از مادران و همسران شهدا همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی ارتقای سطح آگاهی بانوان، کارگاه آموزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از کرونا، کارگاه آموزشی سلامت زنان(بیماری‌های شایع زنان)، کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه فرزندان مطلقه و همسر متوفی جانبازان متوفی، نمایشگاه مجازی معرفی کتاب انقلاب در حوزه کودک و نوجوان، کارگاه آموزشی زنان و حقوق شهروندی، نشست تحکیم بنیان خانواده، ویزیت رایگان بانوان در ۶ مرکز خدمات جامع زنان، پیاده‌روی بانوان با ظرفیت محدود، پویش نامه‌ای به مادر توسط دانش‌آموزان و معرفی بانوان کارآفرین در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌هایی است که کمیته بانوان و خانواده برای ایام‌الله دهه فجر تدارک دیده است.

 

مسئول کمیته بانوان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر بندر آستارا تصریح‌کرد: همچنین همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه‌زهرا(س) مراسم روز زن و تکریم مقام مادر با حضور حداکثری و رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در آستارا برگزار می‌شود.

 

پورمند خاطرنشان‌کرد: ویژه برنامه‌های کمیته بانوان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر با مشارکت فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، جمعیت هلال‌احمر، سمن بانوان خلاق جوان، شبکه بهداشت و درمان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سمن مهر اندیشان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سمن رنگین کمان زندگی، بسیج خواهران، اداره بهزیستی و آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کد خبر 1019467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha