طرح ملی «لاله‌های روشن» در مدارس ماسال برگزار می‌شود

دولتی گفت: طرح ملی «لاله‌های روشن» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و صیانت از آرمان‌ها و اهداف شهدا در مدارس ماسال به صورت مجازی و در صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

«جمشید دولتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: ایام دهه فجر به عنوان یکی از ایام‌الله‌های بزرگ و از اعیاد بزرگ ملی به شمار می‌رود.


مدیر آموزش و پرورش ماسال افزود: برای ماندگاری انقلاب اسلامی بیش از ۲۲۰ هزار شهید همچون شهید شهریاری، شهید فخری‌زاده و سردار ملی و جهانی سردار سلیمانی تقدیم شده است.

 

وی با بیان اینکه جوانان باید با مکتب شهید سلیمانی آشنا شوند گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره رویدادهای پیروزی انقلاب و انتقال مفاهیم و رموز آن با استفاده از مولفه‌های فرهنگی و هنری به جوانان و نوجوانان یکی از مهمترین اهداف برگزاری گرامیداشت دهه فجر است.

 

دولتی با بیان اینکه با توجه به وجود ویروس کرونا، امسال برگزاری برنامه‌های دهه فجر، متفاوت با تمامی سالها است تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر همچون دیگر برنامه ها از زمان شیوع کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش ماسال بیان کرد: طرح ملی «لاله‌های روشن» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و صیانت از آرمان‌ها و اهداف شهدا در مدارس ماسال به صورت مجازی و در صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تولید محتوا در فضای مجازی، مسابقات مختلف، نواختن نمادین زنگ انقلاب، اجرای مجازی سرود، ساخت کلیپ و نماهنگ‌های مرتبط با ایام لله دهه فجر از جمله برنامه‌های این نهاد در دهه فجر است.

 

کد خبر 1019569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha