خفقان های سیاسی شدید رژیم گذشته قابل فراموشی نیست

حجت الاسلام انتظاری گفت: به دلیل خفقان های سیاسی شدید، ملت جرات صحبت کردن با مسئولان را نداشتند و کسی جوابگوی خواسته های ملت و بخصوص اقشار مستضعف جامعه نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «علی انتظاری» امروز در مراسم رونمایی از کتاب «آراز بویدا ساحیلم» با اشاره به پیشرفت های کشورمان بعد از انقلاب اسلامی اظهار داشت: چهل و دوسال پیش مملکت با همین منابع موجود بود، ولی گرسنگی بیداد می کرد.

رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان جلفا خاطرنشان کرد: به دلیل خفقان های سیاسی شدید، ملت جرات صحبت کردن با مسئولان را نداشتند و کسی جوابگوی خواسته های ملت و بخصوص اقشار مستضعف جامعه نبود.

وی با بیان اینکه پیش از وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی، شکاف طبقاتی در بین اقشار جامعه خیلی زیاد بود و مردم با انجام دادن کارهای سطح پایین سعی در زنده ماندن داشتند تا زندگی کردن.

امام جمعه هادیشهر که در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی و تنی چند از شاعران شهرستان سخن می گفت؛ نسل اول را به مثابه یک کتاب گرانبها معرفی کرد و خواستار این شد که باید با استفاده از ادبیات شفاهی، از خیانتها و جنایت‌های رژیم طاغوت پرده برداری کنند و به نسلهای جدید منتقل کنند.

این مقام مسئول در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: فروپاشی ایلات متحده آمریکا خیلی دور از ذهن نیست، همانطور که فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سابق اتفاق افتاد، امکان فروپاشی امریکا هم خیلی دیر نیست.

گفتنی است، در ابتدای این نشست که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا و در سالن اجتماعات این مجموعه برگزار شد؛ با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی از کتاب "آراز بویدا ساحیلم " که مجموعه شعر شاعران شهرستان جلفاست، رونمایی شد.

کد خبر 1019656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha