راه اندازی ساختمان مرکز مشاوره اسلامی در گلستان

حجت الاسلام ملکی گفت: ساختمان مرکز مشاوره اسلامی استان گلستان به مناسبت ایام دهه فجر به صورت وبینار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «حمید ملکی» صبح امروز (سه شنبه 7 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلاب منحصر به فرد بود و بیش از 90 درصد از مردم پای حرکت انقلابی امام (رحمه الله علیه) ایستادند و اختیار آن را داشتند که سرنوشت خود را انتخاب کنند.

 

رئیس کارگروه حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر گلستان ادامه داد: در سطح استان ۲۱ مدرسه علمیه برادران و ۱۵ مدرسه علمیه خواهران فعالیت می کند و یکی از استان های محدود در کشور هستیم که درس خارج را برگزار می کنیم و پایان هر سال مصاحبه ها از قم گرفته می شود و در روزهای گذشته اختیار برگزاری مصاحبه را به استان گلستان واسپاری کردند.

 

حجت الاسلام ملکی گفت: برنامه ریزی های لازم برای ایام الله دهه فجر صورت گرفته که براساس آن بتوانند نسبت به فضاسازی مدارس علمیه اقدام کنند. 

 

 وی متذکر شد: یک هزار و ۳۷۴ طلبه در سطح استان در حوزه های عملیه تحصیل می کنند.

 

رئیس کارگروه حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر گلستان یادآور شد: ساختمان مرکز مشاوره دینی استان گلستان به مناسبت ایام دهه فجر به صورت وبینار به بهره برداری رسید.

 

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: در دهه فجر مقرر شد که با توجه به پروتکل های بهداشتی جشن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در یکی از حوزه های علمیه استان گلستان برگزار کنیم.

 

وی گفت: مبلغان طرح هجرت در روستاها حضور دارند و برنامه های متنوعی در ایام الله دهه فجر از سوی این روحانیون در ۹۰ روستای استان گلستان در نظر گرفته شده است.

 

رئیس کارگروه حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر گلستان به طرح مدارس امین اشاره کرد و گفت: براساس تفاهمنامه بین ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در تعدادی از مدارس روحانی اعزام می کنیم و روحانی اعزامی مشغول فعالیت های فرهنگی می شوند.

 

 

 

کد خبر 1019663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha