افتتاح و کلنگ زنی حدود ۲۰۶ پروژه در استان کهگیلویه و بویراحمد

حاجی زاده به پروژه هایی که تاکنون لیست آنها برای افتتاح یا کلنگ زنی به این معاونت رسیده اشاره کرد و گفت: در ایام الله دهه فجر حدود ۲۰۶ طرح و پروژه افتتاح، بهره برداری یا کلنگ زنی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «کیامرث حاجی زاده» پیش از ظهر امروز (7 بهمن ماه) در نشست هم اندیشی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان، شهدای انقلاب، مدافع حرم و وطن، اظهار کرد: اگر در دریای مطلاطم امروزی کشور و مردم ما در جزیره ای امن قرار گرفته، مدیون رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای ادای احترام به شهدا و بیان رشادت های آنها در راه پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی است که باید آن را پاس بداریم.

 

وی در ادامه بر بحث آذین بندی شهرها به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و ادامه داد: ضرورت دارد برای گرامی داشت این ایام الله نورافشانی خیابان ها مدنظر باشد.

 

حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه هایی که تاکنون لیست آنها برای افتتاح یا کلنگ زنی به این معاونت رسیده اشاره کرد و گفت: در ایام الله دهه فجر حدود 206 طرح و پروژه افتتاح، بهره برداری یا کلنگ زنی خواهند شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از این تعداد 174 پروژه افتتاحی و 32 پروژه کلنگ زنی می شوند، خاطرنشان کرد: این کار ماحصل تلاش همه افراد در همه عرصه ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: در حالتی که کشور در بدترین شرایط اقتصادی و تحریم ها قرار دارد، انقلاب و نظام ما روبه توسعه، رشد و بالندگی قرار دارد.

 

حاجی زاده تاکید کرد: دشمنان با فشارهای اقتصادی و تحریم درصدد به زانو درآوردن ملت و نظام اسلامی ایران بودند ولی با مقاومت مردم و هدایت های مقام معظم رهبری، روز به روز در حال پیشرفت هستیم.

کد خبر 1019695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha