۱۵۳ برنامه فرهنگی هنری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود

شریفی از برگزاری ۱۵۳ فعالیت فرهنگی هنری در قالب ۴۲ عنوان برنامه همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این برنامه ها به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

«ابراهیم شریفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۵۳ فعالیت فرهنگی هنری در قالب ۴۲ عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری برگزارمی شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این برنامه ها به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: برگزاری نخستین جشنواره «قرآن منشور انقلاب اسلامی»، تکریم و تجلیل از فعالان عرصه فرهنگ و هنر و علوم قرآنی و برپایی محافل انس با قرآن از جمله برنامه های کمیته فرهنگی هنری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

 

مسئول کارگروه فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نخستین جشنواره «قرآن منشور انقلاب اسلامی» در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، پوستر، تدبر در قرآن و تولید پادکست برگزار می شود.

 

شریفی گفت: فضای مجازی بستری مناسب برای اطلاع رسانی و تبلیغ برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی است تا با مشارکت حداکثری مردم به ویژه نوجوانان و جوانان همراه باشد.

 

مسئول کارگروه فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: استفاده از ظرفیت عظیم کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان می تواند در پیشبرد و اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی موثر باشد.

 

کد خبر 1019744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha