راهپیمایی ۲۲ بهمن در آران و بیدگل به صورت خودرویی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل شرایط کرونایی همچون سراسر کشور در آران و بیدگل به صورت خودرویی برگزار می‌شود

عمران دلاوریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: پاسداشت دهه فجر در واقع پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی است و عمده برنامه های آن با هدف تبیین چرایی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برای نسل جوان برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با اشاره به فعالیت ۱۵ کمیته و دو ستاد فرعی در این شهرستان گفت: برنامه های امسال با شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار» به دو شکل حضوری با جمعیت محدود و کنترل شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی و غیرحضوری و مجازی تدارک دیده شده است.

 

دلاوریان بر لزوم تقویت برنامه های محله محور تاکید کرد و گفت: امسال با توجه به تقارن ولادت حضرت زهرا(س) با ایام الله دهه فجر، کانون های فرهنگی مساجد، هیئات مذهبی و تشکل های دینی و فرهنگی می توانند به صورت محله محور برنامه های ویژه و شادیانه متنوعی داشته باشند تا از تمرکز برنامه ها و تجمع مردم در ایام شیوع کرونا کاسته شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و آسیب های ناشی از کرونا، پویش کمک های مومنانه در دهه فجر به صورت پررنگ تری برگزار خواهد شد تا قدمی برای کمک به اقشار آسیب پذیر باشد.

 

دلاوریان تصریح کرد: راهپیمایی امسال همچون اکثر شهرهای کشور با توجه به شیوع کرونا به صورت نمادین و ترکیبی از خودرو و موتورسیکلت برگزار خواهد شد.

 

وی در خصوص مسیرهای راهپیمایی هم گفت: مسیرهای راهپیمایی در آران و بیدگل از دو مبدا آستان مقدس امامزاده محمد هلال بن علی(ع) و هفت امامزاده علیهما السلام به طرف میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام خواهد شد که نحوه برگزاری و حضور خودروها متعاقبا اعلام خواهد شد./

کد خبر 1019777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha