ارتقای کمی و کیفی فعالیت های قرآنی ضروری است

ثمینی با اشاره به اهمیت شناسایی و پرورش استعدادهای حوزه قرآنی، افزود: ارتقای کمی و کیفی فعالیت های قرآنی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز(6 بهمن) در دیدار با معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: استان لرستان با دارا بودن جمعیتی انقلاب و یکپارچه شیعه، استعدادهای زیادی در حوزه علوم قرآنی  و دینی دارد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت تقویت زیرساخت های لازم در حوزه علوم دینی و قرآنی در استان، افزود: شناسایی و کشف استعدادهای قرآنی در سایه برنامه ریزی و تقویت زیرساخت های فرهنگ استان  فراهم می شود.

 

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های قرآنی، خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است برنامه های نهادی فرهنگی ساماندهی شده و درمسیر مرتبط قرار گیرند.

 

ثمینی خاطرنشان کرد: تقویت زیرساخت های فرهنگی استان و توسعه کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی و قرآنی بستر بصیرت افزایی و مهم ترین گام در مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات فوق العاده در استان لرستان داشته است، افزود: علی رغم خدمات انجام شده در استان رفع مشکلات مردم نیاز به توجه بیشتر مسئولان دارد.

 

ثمینی با بیان اینکه  استان لرستان خاکریز دوم جبهه های حق علیه باطل بوده است، افزود: بنابراین باید شرایط اشتغال جوانان و افزایش درآمد مردم آن فراهم شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه اظهار کرد:  کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان در سال آینده در خرم آباد برگزار می شود.

کد خبر 1019817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha