مرکز جامع درمان اعتیاد در فارس مجهز به کارگاه های اشتغال پروری است

کشفی نژاد گفت: مرکز جامع درمان اعتیاد در فارس دارای ۳۶ هزار متر مساحت و دارای واحدهای سم زدایی، اقامتی و سرپایی و کارگاه های اشتغال پروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (سه شنبه 7 بهمن) در آئین گشایش جامع درمان اعتیاد همزمان در ۲۳ استان کشور به صورت ویدیو کنفرانس گفت: این مرکز جامع درمان اعتیاد در فارس دارای 36 هزار متر مساحت و دارای واحدهای سم زدایی، اقامتی و سرپایی است.

مدیرکل بهزیستی استان فارس ادامه داد: در این مرکز در مدت 2 هفته سم زدایی و سه ماه و نیم بازتوانی اجتماعی انجام می شود و در هشت ماه بعدی نیز آموزش‌های پیشگیری و مهارت های زندگی برای مراجعان انجام می شود.

وی اضافه کرد: پس از اتمام دوره درمان نیز به بهبود یافتگان ضمن ارائه آموزش های اشتغال پروری، وام نیز اعطا خواهد شد و مرکز فوق دارای کارگاه های سنگ تراشی و گوهر تراشی، کشت گیاهان دارویی و خیاطی نیز است.

 کشفی نژاد با اشاره به مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد به عنوان مگاپروژه های سازمان بهزیستی در سال ۹۹ بیان کرد: در حال حاضر ۴۰ بیمار در این مرکز در استان حضور دارند و در هر دوره تا سقف یکصد نفر ظرفیت پذیرش وجود دارد.

خاطر نشان می شود، آئین گشایش جامع درمان اعتیاد همزمان در ۲۳ استان کشور به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی کشور، معاون وزیر و ریاست سازمان بهزیستی کشور، استاندار، فرماندار و مسئولین استانی برگزار شد.

کد خبر 1019889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha