تابلوهای حرم شناسی طراحی شده توسط بانوی سیرجانی تقدیم آستان قدس رضوی شد

خادمیار سیرجانی با طراحی و ساخت ۲ تابلوی آموزشی ویژه حرم شناسی و اهداء به آستان قدس رضوی، گام موثری در راستای تسهیل روند آموزش و آزمون حرم شناسی خادمیاران برداشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی کانون خادمان رسانه ای استان؛ معصومه ایران نژاد با طراحی و ساخت ۲ تابلوی آموزشی ویژه حرم شناسی در ابعاد ۱۰۰×۱۲۵ و اهدا به آستان قدس رضوی خدمت ارزنده ای در راستای تسهیل روند آموزشی خادمیاران رضوی انجام داد.
 
 
 
 
 
مسئول کانون محله ای مسجد امام رضا علیه السلام سیرجان هدف از اجرای این طرح آموزشی را خدمت رسانی به خادمان علی بن موسی الرضا (ع) بیان کرد و گفت: بیش از یک سال برای طراحی و ساخت تابلوهای آموزشی وقت گذاشته شده است.

 
 


وی ادامه داد: ۲ تابلو نوشته شامل صحن ها و رواق های حرم مطهر رضوی به همراه جدول راهنما و معرفی همه نقاط تدوین و با استفاده از تجهیزاتی مانند لامپ های LED رنگی، آموزش را برای خادمیاران سهل و آسان کرده است.





قرار است این تابلوهای آموزشی برای نصب و استفاده خادمیاران رضوی به مشهد مقدس ارسال و در محل آموزش خادمیاران (مقبره پیر پالان دوز) نصب شود.




وی که بیش از دو و نیم سال توفیق خدمت به امام رضا (ع) را کسب کرده،؛ انگیزه خود را برای اجرای این طرح ارزشمند کمک به خادمیاران رضوی به خصوص خادمان غیر بومی مشهد مقدس برای شناسایی دقیق صحن ها، رواق ها و موفقیت و کسب امتیاز کامل توسط خادمیاران در آزمون حرم شناسی بیان می کند.
 
 
 
 


ایران نژاد پس از ارائه طرح پیشنهادی خود به مسئولین و مدیریت آموزش حرم مطهر رضوی، برای آموزش حرم شناسی خادمیاران غیربومی برگزیده شد و پس از گذراندن دوره فشرده و تخصصی حرم شناسی ، ۲۰ ساعت آموزش را برای ۳۰ خادمیار به مدت دو روز در محل مقبره پیرپالان دوز ارائه داد و ساعت ها آموزش حرم شناسی را برای خادمیاران شهرستان سیرجان هم انجام داده است.
 
 



وی علاوه بر تهیه تابلوهای راهنما، اقدام به تدوین جدول های کمک آموزشی حرم شناسی، تعداد زیادی نقشه و تصویر نوشته از محل دقیق صحن ها و رواق های حرم مطهر رضوی و تنظیم سوالات مختلف آزمون حرم شناسی کرده و همه این خدمات را برگرفته از لطف و عنایت پروردگار و استعانت از امام رئوف(ع) و پشتیبانی و همکاری خانواده می داند.





گفتنی است؛ خدمات ارزنده این بانوی خادمیار کمک شایانی به خادمیاران رضوی می کند زیرا مهم ترین مسئله برای خادمیاران غیربومی مشهد مقدس شناخت دقیق حرم مطهر رضوی است که با استفاده از این آموزش ها و نقشه های کمکی این امر برای خادمیاران سهل و آسان شده است.

  
کد خبر 1019908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha