دعوت خبرنگاران آستارایی به جشنواره کتابخوان و رسانه

انورزاده از دعوت خبرنگاران آستارایی برای شرکت در جشنواره کتابخوان و رسانه خبر داد.

«رامش انورزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: نخستین جشنواره سراسری کتابخوان و رسانه با هدف اطلاع‌رسانی مناسب از فعالیت کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و تقدیر از فعالان رسانه‌ای در حوزه کتاب و کتابخانه‌ها، در ۶ بخش اصلی، ۲ بخش فرعی و یک بخش ویژه به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می‌شود.

 

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا با بیان‌اینکه اصحاب رسانه برای شرکت در این جشنواره باید به آدرس festival.iranpl.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند، افزود: نخستین جشنواره کتابخوان و رسانه در موضوعات کتابخانه، کتابدار، کتابخوان، اهدای کتاب، کتابخانه و خانواده، مسئولیت اجتماعی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ترویج فرهنگ مطالعه، برگزاری محافل تخصصی در طول سال با رویکرد مورد نیاز ملی و استانی مانند محافل ادبی، فضای مجازی و کتابخانه و توجه به نقش آموزش در کتابخانه های عمومی برگزار می‌شود.

 

وی ۲۲ بهمن را آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره کتابخوان و رسانه اعلام‌کرد و گفت: فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را که از تاریخ هفدهم مرداد ۱۳۹۹ تا یکم بهمن‌ماه سال جاری منتشر شده است را به دبیرخانه مجازی این جشنواره ارسال کنند.

 

انورزاده در رابطه با نحوه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، اظهارکرد: بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، نسخه منتشر شده آثار در نشریات می‌بایست اسکن و ارسال شود و همچنین آثار منتشر شده در خبرگزاری‌ها علاوه بر ارسال تصویر اثر می‌بایست دارای لینک انتشار باشد.

 

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا با بیان‌اینکه داوری نهایی تا ۱۰ اسفند ماه انجام می‌شود، افزود: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان نهایی جشنواره نیز همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در ۱۷ اسفند ۱۳۹۹برگزار می‌شود.

 

وی به جوایز نخستین جشنواره کتابخوان و رسانه اشاره کرد و گفت: برای نخستین جشنواره کتابخوان و رسانه جوایزی شامل جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریالی به همراه تندیس و لوح تقدیر برای نفرات اول هر رشته، جایزه نقدی۲۰ میلیون ریالی به همراه لوح تقدیر برای نفرات دوم هر رشته و جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی به همراه لوح تقدیر برای نفرات سوم هر رشته در نظر گرفته شده است.

 

انورزاده خاطرنشان‌کرد: همچنین ۱۱ جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریالی به برگزیدگان بخش های جنبی و سه جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریالی نیز به برگزیدگان اول تا سوم بخش ویژه جشنواره اهدا می‌شود.

کد خبر 1019945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha