ایجاد صلح و سازش در یک پرونده قتل در اندیمشک

صحرایی از ایجاد صلح و سازش در یک پرونده قتل در اندیمشک خبر داد و گفت: مقرر شده بود که در سحرگاه فردا (چهارشنبه ۸ بهمن) قاتل به دار مجازات آویخته شود اما با گذشت اولیاء دم در ساعات پایانی وقت اداری امروز این امر منتفی شد.

«کریم صحرایی» شامگاه (سه شنبه ۷ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از ایجاد صلح و سازش در یک پرونده قتل در اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: این اقدام با تدابیر حکیمانه مجموعه قضایی دادگستری شهرستان اندیمشک و امام جمعه موقت پس از چندین ماه مذاکره و رایزنی و برگزاری جلسات متعدد توسط اعضای شورای حل اختلاف و معتمدین و ریش سفیدان صورت گرفت.

 

دادستان اندیمشک افزود: امروز با حضور نمایندگان طرفین جلسه نهایی صلح و سازش در محل دادگستری برگزار و اصلاح ذات البین و انصراف اولیاء دم از قصاص قاتل با تنطیم صورتجلسه سازش اعلام شد.

 

وی تصریح کرد: متعاقب یک فقره درگیری در سال ۱۳۹۳ میان دو نفر، یک نفر به قتل می رسد که با دستگیری قاتل و تشکیل پرونده قضایی وصدور حکم نهایی (قصاص) از دیوان عالی کشور و استیذان از ریاست قوه قضاییه و جری تشریفات مقرر شد که در سحرگاه (چهارشنبه ۸ بهمن) قاتل به دار مجازات آویخته شود اما با گذشت اولیاء دم در ساعات پایانی وقت اداری امروز این امر منتفی شد.

 

کد خبر 1019976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha