جشنواره «جایزه فیروزه» با هدف حمایت از کالای ایرانی برگزار می شود

تحفه گر گفت:به منظور حمایت از تولید ملی، کارآفرینی، رونق تولید و توسعه محصولات فرهنگی و بسیج عمومی در جهت حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال جشنواره «جایزه فیروزه» با همکاری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «افشین تحفه گر» در مراسم رونمایی از پوسترهای فراخوان جشنواره «جایزه فیروزه» و مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» گفت:به منظور حمایت از تولید ملی، کارآفرینی، رونق تولید و توسعه محصولات فرهنگی و بسیج عمومی در جهت حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال جشنواره «جایزه فیروزه» (جشنواره کالا و محصولات فرهنگی) با همکاری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در خصوص بخش های جشنواره بیان کرد: تولیدات و کالاهای حوزه ی نوشت افزار و لوازم التحریر(شامل دفتر وکیف) و همچنین تولیدات و کالاهای حوزه هدایای فرهنگی شامل ( طراحی و بسته بندی کالاهای فرهنگی و صنایع دستی ) می باشد.

 

وی آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۰بهمن ماه ۱۳۹۹ خواند و افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق سامانه تخصصی جشنواره فیروزه به نشانی www.jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir ارسال نمایند.

 

تحفه گر در خصوص مسابقه بزرگ کتابخوانی مکتب سلیمانی گفت: مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» به همت موسسه فرهنگی هنری «شهید روحی» و با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌ شود.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: این مسابقه در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان برگزار می شود که منبع شرکت در مسابقه بزرگسال «کتاب رفیق خوشبخت ما» و بخش کودک و نوجوان«کتاب قهرمان من» است.

 

وی آخرین مهلت شرکت مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» یکم اسفندماه ۱۳۹۹ خواندو افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.m-ketab.ir درخصوص نحوه ارسال آثار و ثبت نام اطلاعات کسب کنند.

کد خبر 1019991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha