شهدا با پشتوانه مادران و همسران خود توانستند حماسه آفرینی کنند

آیت الله عبادی با بیان اینکه شهدا در کنار ایمان با پشتوانه مادران و همسران خود توانستند حماسه آفرینی کنند، گفت: این مردان حماسه ساز زمینه تغییر حکومت جهانی را به وجود آورده اند و دشمنان در مقابل این افراد تعظیم می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز(8 بهمن) در دیدار با جمعی از مادران و همسران شهدای خراسان جنوبی اظهار داشت: مادران شهدا به حضرت ام البنین(س) و حضرت زینب(س) اقتدا کردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بالاترین سود را انسان زمانی به دست می آورد که با خداوند معامله کند، ادامه داد: اهل بصیرت به این موضوع بسیار توجه دارند و در قرآن کریم نیز به این موضوع اشاره شده است.

 

وی به فلسفه خلقت جهان اشاره کرد و گفت: این جهان را خداوند متعال در اختیار انسان قرار داده است تا از این عاریت بتوانند آخرت خود را بخرند و بدانید که نرخ انسان جنت و ضوان خدا است و نباید ارزان بفروشیم.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: انسان در دنیا اگر از وجود خود و دنیا برای عبادت و ایثار استفاده نکند و کار خیری انجام ندهد جز وزر و وبال چیزی کسب نکرده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهدا حماسه های بزرگی را آفریدند، گفت: «حاج قاسم سلیمانی» های زیادی در کشور داریم که ناشناخته هستند و این مردان حماسه ساز زمینه تغییر حکومت جهانی را به وجود آورده اند و دشمن در مقابل این افراد تعظیم می کنند.

 

وی با بیان اینکه شهدا در سایه ایمان زمانی موفق بودند که پشتوانه مادران و همسران خود را داشتند، افزود: هنر حضرت ام البنین (س) این بود که فردی همچون حضرت ابوالفضل العباس(ع) شجاع و فداکار پرورش داد.

 

آیت الله عبادی در پایان با اشاره به اینکه خانواده های شهدا، شهیدپرور هستند، گفت: نباید فراموش کنیم که در جبهه های دفاع کار اصلی را خانواده ها انجام دادند و در مقابل آنان تعظیم می کنیم.  

 

کد خبر 1020089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha