«جشن انقلاب» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار می‌شود

وحدانی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر «جشن انقلاب» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار می‌شود.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: مساجد از صدر اسلام تا کنون با توجه به اقتضاهای هر زمان منشا و سرآغاز حرکت‌های بزرگ و برکات ماندگاری بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار به نقش آفرینی مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز شد و این اماکن مقدس پایگاه مبارزین انقلابی و از سنگرهای مهم و کلیدی در جهت‌دهی به حرکت‌ها، جریان‌ها و راهپیمایی‌ها علیه رژیم شاه بود.

 

وی گفت: مساجد مهمترین مرکز تجمع توده‌های انقلابی و عموم مردم بود که ضمن انتشار پیام امام(ره) و انقلاب اسلامی در جامعه، هسته‌های اولیه مبارزات را نیز شکل‌دهی و سازماندهی می‌کرد.

 

وحدانی با اشاره به اینکه به مناسبت دهه فجر و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برنامه‌های متنوعی در کانون زینبیه(س) تدارک دیده شده است تصریح کرد: گلباران مزار شهید نازعلی وحدانی، برگزاری نقاشی با موضوع دهه فجر ویژه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و تقدیر از مادران فعال کانون زینبیه(س) از جمله این برنامه‌ها است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: اجرای نمایشنامه چادر با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در سالروز تولد حضرت فاطمه(س) و برگزاری جشن انقلاب در مسجد حضرت ولیعصر(عج) از دیگر برنامه‌های این ایام به شمار می‌رود.

 

 

کد خبر 1020111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha