از توزیع بسته های ارزاق و کمک معیشتی تا فعالیت های جهادی طلاب مدرسه علمیه حجت

حجت الاسلام سیفی آملی با اشاره به برگزاری کلاس های درس مدرسه علمیه حجت (عج) به صورت مجازی، گفت: تا کنون چهار مرحله بسته ارزاق در قالب کمک های مومنانه بین طلاب و خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

حجت الاسلام والمسلمین «رضا سیفی آملی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: در ایام شیوع کرونا کلاس های درس مدرسه علمیه حجت به صورت مجازی برگزار می شود و بخشی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

 

معاون تهذیب مدرسه علمیه حجت  (عج) خاطرنشان کرد: کلاس های سواد رسانه ای، سیاست از منظر اسلام، شناخت احزاب از دیدگاه اسلام و بصیرت افزایی به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود و کلاس های فن بیان و خطابه و روان شناسی به صورت حضوری، مشاوره تحصیلی و مشاوره خانواده و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر 60 طلبه در سطح یک در مدرسه علمیه حجت  (عج) مشغول تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه امسال طرح توسعه مدرسه علمیه حجت  (عج) را در دست اجرا داریم، تعداد طلابی که برای تحصیل در این مدرسه علمیه حضور دارند در مقایسه با سال های گذشته کاهش یافته است و پس از انجام طرح توسعه برنامه جذب طلبه با تعداد متناسب با فضای آموزشی مدرسه علمیه حجت  (عج) را در دستور کار داریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین سیفی آملی در ادامه اظهار داشت: طی چند روز اخیر بخشنامه ای مبنی بر برگزاری حضوری کلاس های درس مدرسه علمیه حجت دریافت شده است که در شورای حوزه در خصوص برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری یا غیر حضوری تصمیم گیری خواهد شد.

 

معاون تهذیب مدرسه علمیه حجت  (عج) در ادامه با اشاره به فعالیت های جهادی طلاب این مدرسه علمیه گفت: طلاب در ایام کرونا در فعالیت های جهادی نظیر تهیه و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده گندزدایی معابر فعالیت می کنند.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهتمام به کمک به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه در ایام کرونا گفت: چهار مرحله بسته ارزاق در قالب کمک های مومنانه بین طلاب، مردم و اقشار کم درآمد جامعه توزیع شده است و در آخرین مرحله نیز 350 بسته ارزاق بین خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

 

 

کد خبر 1020175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha