تجلیل از همسر و مادر شهید روستای ده ایرج شهرستان زرند

به مناسبت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و روز تکریم مادران و همسران شهدا به همت کانون فرهنگي هنري امام خامنه اي روستاي ده ايرج شهرستان زرند از همسر و مادر شهید مهدیزاده تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، به مناسبت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و روز تکریم مادران و همسران شهدا به همت کانون فرهنگي هنري امام خامنه اي روستاي ده ايرج شهرستان زرند به این جایگاه ادای احترام شد.

 

 

این برنامه از سری برنامه های سه شنبه های تکریم است که امروز (۸ بهمن) با حضور نماینده ای از ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با دیدار با حاجیه کبری عسکری، مادر شهید ماشاءالله مهدیزاده و همسر شهید علی مهدیزاده و نیز با غبارروبی گلزار مطهر شهدای روستا و قبور مادران شهدا انجام شد.

 

 

شهید ماشاءالله مهدیزاده فرزند علی متولد 1359 است که در سال 1381 در سانحه غدیر به شهادت رسید؛ پدر این شهید والامقام علی مهدیزاده فرزند حسین است که در سال  1335 به دنیا آمد و در  سال 1366 حین مأموریت در جبهه به شهادت رسید.

 

 

شهیدِ غدیر روستای ده ایرج برادرزاده و همنام عموی شهید خود ماشاءالله مهدیزاده است که در سال 1337 به دنیا آمد و در سال 1359 در مهاباد کردستان طی درگیری با منافقین به شهادت رسید؛ وی اولین شهید شهرستان زرند است.

 

 

در ادامه این دیدارها با پدر شهید غلامعلی سلطانی هم دیداری انجام شد؛ غلامعلی سلطانی در سال 1347به دنیا آمد و در سال 1365 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.

 


به گفته علی بلوچ اربابی، مدیرکانون مسجد، روستای ده ایرج ۴ شهید و یک جانباز متوفی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1020190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha