نقد و بررسی مستند «ماح» کانون «دوستان آسمانی» به صورت مجازی

نعمت الهی گفت: نقد و بررسی مستند «ماح» مربوط به کانون فرهنگی و هنری ‌«دوستان آسمانی» به همراه اکران آنلاین آن به صورت مجازی برگزار می شود.

«محسن نعمت الهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در مراسمی که عصر امروز برگزار می شود، مستند «ماح» با موضوع فعالیت ها و دستاوردهای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم اکران، نقد و بررسی می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: این برنامه به همت اندیشکده «ذکر»، دانشگاه امام صادق (ع) با همکاری نهضت تجربه نگاری مساجد برگزار می شود.

 

وی بیان کرد:‌ این برنامه روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به صورت مجازی انجام می شود.

 

نعمت الهی به جزییات این برنامه پرداخت و تصریح کرد:‌ در برنامه نقد و بررسی این مستند حجت الاسلام عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، میثم لطیفی، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) و مسعود گواهیان مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» حضور دارند.

 

به گزارش شبستان، فیلم مستند «ماح» به کارگردانی «سید عباس طهماسبی»، تهیه‌کنندگی «سیاوش معصومی» و گویندگی «ناصر طهماسب» به تولید رسیده است؛ این مستند در افتتاحیه جشنواره عمار و با حضور مادر شهیدان خالقی‌پور از تهران و مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر از ساری، اکران شده است.

 

کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»،‌ مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم از کانون های فعال استان و کشور است که همه ساله در جشنواره های مختلف حائز رتبه های برتر کشوری و استانی می شود.

 

همچنین ‌گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از 10 سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

 

تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

 

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و... تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای «ماح» بوده است.

 

 

شایان ذکر است، این برنامه در قالب رواق «هنر»، طرح ملی «ایران قوی»، به اجرا در آمده است.

کد خبر 1020250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha