۱۴۰ تن شکر تنظیم بازار در جهرم توزیع می شود

اتحاد از توزیع ۱۴۰ تن شکر تنظیم بازار هفته آینده در فروشگاه های شهرستان جهرم خبر داد.

«بهنام اتحاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مشکل تامین شکر در شهرستان جهرم وجود ندارد و این مهم در قالب کالاهای تنظیم بازار در این شهرستان توزیع می شود.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: در این راستا 140 تن شکر تنظیم بازار با نرخ مصوب دولتی برای شهرستان جهرم در نظر گرفته شده که میان مردم توزیع می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با جذب و دریافت این مقدار شکر در هفته آینده، بازار به صورت کامل تنظیم و کنترل می شود.

 

اتحاد در پایان عنوان کرد: این کالای تنظیم بازار از طریق فروشگاه‌های معتبر و سایر تعاونی های مصرف در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 

به گزارش شبستان، حالی که قیمت شکر در بازار افزایش یافته است و هر کیلوگرم از این محصول بیش از 10 هزار تومان به فروش می‌رسد، کارگروه تنظیم بازار روز گذشته مصوب کرد ذخایر شکر موجود کارخانه‌جات در اختیار شرکت بازرگانی دولتی ایران قرار گیرد تا برای مصرف خانوار در بسته‌بندی یک‌کیلوگرمی و با قیمت مصوب و کماکان با قیمت هشت هزار و ۷۰۰ تومان توزیع شود.

 

در مصوبه کارگروه تنظیم بازار آمده است: «ذخایر شکر موجود کارخانه‌جات کشور در اختیار شرکت بازرگانی دولتی ایران برای مصرف خانوار قرار می‌گیرد تا در بسته‌بندی یک‌کیلوگرمی و با قیمت مصوب‌شده و کماکان با قیمت هشت و هزار و ۷۰۰ تومان عرضه گردد.»

کد خبر 1020277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha