طرح رزمایش کمک های مومنانه مسجد محور، انجام شود

امام جمعه لواسانات با تقدیر از متدینین و معتمدان گفت: طرح رزمایش کمک های مومنانه مسجد محور، انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات، در جلسه شورای فرهنگ عمومی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شمیرانات که مشترکاً در سالن اجتماعات شهید سلیمانی مصلی لواسانات برگزار شد، افزود: تاکنون نیروی انتظامی عملکرد مطلوبی در این زمینه داشته که امید است ادامه یابد.

لواسانی خاطرنشان کرد: بحمدالله طرح کمک‌های مومنانه به خوبی در شمیرانات اجرایی شد و امید است در ایام الله دهه فجر نیز انفاق و دست‌گیری از نیازمندان بیش از پیش تجلی یابد. در این زمینه ائمه جماعات محلات باید به خوبی فعال باشند و کار کاملاً مسجد محور انجام شود تا خیران، متدینین و معتمدان پای کار بیایند و شاهد نتایج مطلوبی باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: شان ائمه جماعات مساجد باید حفظ شود و نهادهایی نظری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای تامین هزینه‌های مساجد به درستی عمل کنند تا بتوانیم از روحانیون محلات توقع کار جدی داشته باشیم.

رئیس شورای فرهنگی شمیرانات اظهار داشت: نباید چشم ها را بر ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی موجود در منطقه ببندیم؛ باید با واقعیت مواجه شویم و برای حل مشکلات چاره‌اندیشی کنیم. نتیجه‌بخشی اقدامات فرهنگی مستلزم دغدغه‌مندی و دلسوزی مسئولان و کار جدی و شبانه‌روزی است که بحمدالله با همدلی که در این دوره شاهد هستیم، ممکن خواهد بود.

لواسانی با اشاره به ایام الله دهه فجر بیان داشت: امسال این دهه با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها مزین شده و فجر فاطمی در پیش داریم، از طرفی به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن به ماشین و موتوری تبدیل شده است، لذا تمامی برنامه‌ها باید منسجم و قوی اجرا شود.

وی گفت: نسل امروز انقلاب اسلامی را لمس نکرده‌اند و ترویج فرهنگ و آرمان‌های انقلاب و تبیین این حماسه عظیم وظیفه ماست، لذا در کنار تمام این کارهای شکلی باید، کار محتوایی را جدی بگیریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شمیرانات تاکید کرد: تنها کار جدی است که می‌تواند تاثیرگذار باشد؛ چرا که در نهان چشم و گوش مردم قلب آن‌هاست و عمل جدی قلب‌شان را تسخیر می‌کند.

کد خبر 1020292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha