باید پیوسته و مداوم به دنبال درمان و ترک اعتیاد افراد باشیم

شریعتی گفت: ضریب شکست ترک اعتیاد در همه دنیا بالاست و این امر جای نگرانی ندارد اما باید پیوسته و مداوم به دنبال درمان و ترک اعتیاد افراد باشیم چرا که امر درمان اعتیاد کاری مستمر و دراز مدت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» شامگاه (چهارشنبه ۸ بهمن) در نشستی با حضور سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه استان و مدیران متولی در محل کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶، با تقدیر از سپاه در راه اندازی این مرکز و ارائه خدمات به آسیب دیدگان اجتماعی اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها باید توجه داشته باشند به گونه ای عمل نشود که موجب یاس و سرخوردگی دستگاه‌های فعال در مقابله با مواد مخدر شود و همه باید در این زمینه دست در دست هم دهیم. 

 

استاندار خوزستان افزود: دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و اداره کل امور اجتماعی استانداری از دستگاه‌ها، پاسخگویی و عمل به وظایف را بخواهند و مشکلات و کاستی ها برطرف شود. 

 

وی تصریح کرد: هزینه‌هایی که در حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری انجام می‌شود با اثربخشی بیشتری اجرا شود و در زمینه آسیب‌های اجتماعی اهتمام بیشتری صورت گیرد. 

 

شریعتی اضافه کرد: ضریب شکست ترک اعتیاد در همه دنیا بالاست و این امر جای نگرانی ندارد اما باید پیوسته و مداوم به دنبال درمان و ترک اعتیاد افراد باشیم چرا که درمان اعتیاد کاری مستمر و دراز مدت است.  

 

وی با بیان اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای هم برای حرفه آموزی افراد تحت درمان کمک کند یاد آور شد: همچنین علوم پزشکی نسبت به استقرار پزشک در این مرکز اقدام و شهرداری هم در خصوص آسفالت محوطه این کمپ به وعده خود عمل کند. 

 

پس از پایان این نشست استاندار خوزستان همراه با حاضران جلسه از بخش های مختلف این کمپ دیدن کرد.

 

کد خبر 1020441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha