تخریب دو بنای غیرمجاز در حریم تپه های سیلک کاشان

مدیر اجرای احکام شهرداری کاشان از اجرای دو حکم تخریب قضایی قطعی در حریم درجه یک تپه‌های سیلک خبر داد.

بهمن کاظمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: یک واحد ویلا و یک خانه باغ با حکم قضایی قطعی در حریم درجه یک تپه‌های سیلک به صورت کامل تخریب و کلیه اجناس آن تحویل مالکان شد.

 

مدیر اجرای احکام شهرداری کاشان افزود: در مجموع برنامه ‌ریزی‌ برای اجرای ۸ حکم تخریب صورت گرفته بود که تاکنون چهار مورد آن انجام شده و دو مورد از آن طبق تعهد مالکان به صورت داوطلبانه توسط خود آنها انجام خواهد شد و دو مورد باقیمانده هم کسب و پیشه بوده است که اداره میراث فرهنگی پیگیری و زما‌ن‌ تخریب آن را اعلام خواهد کرد.

 

کاظمیان تصریح: شهروندان از هرگونه خرید و فروش، نقل و انتقال، تفکیک اراضی در حریم شهر کاشان بدون اخذ مجوز از دستگاه‌ های ذیربط همچون شهرداری، جهاد کشاورزی، مسکن و شهرسازی و میراث فرهنگی به طور جدی خودداری کنند.

 

مدیر اجرای احکام شهرداری کاشان افزود: هم سویی و هم افزایی خوبی میان دستگاه‌ های اجرایی شهر کاشان در این خصوص صورت گرفته و در ابتدای مسیر است و این راه با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

 

کاظمیان در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه به‌رغم تذکرهای متعدد مقام قضایی، اداره میراث فرهنگی و شهرداری، عده‌ای از سودجویان برای فراهم کردن مکان تفرجگاهی، بدون کسب مجوز و استعلام از دستگاه‌های ذیربط در روزهای تعطیل به ساخت‌ و ساز می‌پردازند که باید جوابگوی تخلف خود باشند.

کد خبر 1020449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha