ضرورت نگاه ویژه برای رفع مشکلات روستاهای بوشهر

ستوده گفت: استان بوشهر دارای هشت روستای بالای ۲۰ خانوار و یک روستای بالای ۵۰ خانوار می باشد که قبلاً مطالبات مردم در مورد سنگ و جدول و آسفالت بود که حالا دنبال تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری هستند.

به گزارش  خبرگزاریشبستان از بوشهر، «مهرداد ستوده» روز پنجشنبه (9 بهمن) در نشست بررسی مناطق سیل‌زده استان بوشهر ضمن تقدیر از نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به دلیل پیگیری جهت  رفع مشکلات مناطق سیل زده استان بوشهر، اظهار داشت: نگاه ویژه بنیاد مسکن به استان بوشهر ستودنی است و با پیگیری های مسئولان مربوطه و تلاش های صورت گرفته مشکلات مردم این مناطق به زودی حل خواهد شد.

 

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه تلاش‌های بسیاری در جهت توسعه زیرساخت‌های روستایی در استان صورت گرفته است، تصریح کرد: در روستاهای استان قبلاً مطالبات مردم در مورد سنگ و جدول و آسفالت بود که حالا دنبال تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری هستند.

 

ستوده به ضرورت نگاه ویژه بنیاد مسکن برای رفع مشکلات مردم مناطق روستایی استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: از معاون بنیاد مسکن کشور انتظار داریم که در بحث قیر، این هدیه را به استان بدهید تا قیر رایگان مورد نیاز استان تأمین شود.

 

وی به ضرورت آسفالت روستاهای بروشهر اشاره کرد و افزود: در استان بوشهر هشت روستای بالای ۲۰ خانوار و یک روستای بالای ۵۰ خانوار داریم که اگر راه آنها آسفالت شود هیچ روستای بدون راه روستایی نخواهیم داشت.

 

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه خدمت به مردم ایران اسلامی توفیقی است که نسیب مسئولان این نظام شده است، تصریح کرد: به بوشهر کمک کنید بوشهری‌ها قدرشناس هستند و قدر محبت شما را خواهند داشت.

 

کد خبر 1020504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha