تلاش برای تبدیل گفتمان جهادی به فرهنگ عمومی در استان فارس

قزل سلفی گفت: همکاری ما بسیج هنرمندان و بسیج سازندگی استان فارس، گفتمان جهادی را به فرهنگ عمومی تبدیل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سلفی»، امروز (پنج شنبه 9 بهمن) در جلسه تعامل و هم افزایی سازمان بسیج هنرمندان و بسیج سازندگی استان فارس گفت:

باید به گونه ای عمل کنیم تا گفتمان جهادی به وسیله ابزار هنر به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس ادامه داد: اولویت برنامه های بسیج سازندگی فارس، محرومیت زدایی است و در دورترین نقاط استان و در بیش از چهار هزار روستا و 76 نقطه حاشیه نشین در استان فارس به محرومیت زدایی می پردازد.

وی اضافه کرد: در این میان ظرفیت های بسیج هنرمندان در همکاری با بسیج سازندگی نقش مهمی دارد که می تواند در نهادینه شدن گفتمان جهادی و حرکت جهادی در زندگی مردم موثر واقع شود.

قزل سفلی با اشاره به محوریت اقدامات بسیج سازندگی بیان کرد: «ما می توانیم» و «امید آفرینی» در جامعه الگو و موریت اصلی این اقدامات است.

«مجید میکائیلی»، نیز در این جلسه گفت: با همکاری بسیج هنرمندان استان فارس و بسیج سازندگی دارای 10 انجمن هنری مختلف در استان شده ایم که نقش مهمی در فرهنگ سازی گفتمان جهادی در جامعه دارند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس تاکید کرد: هنرمندان بسیجی استان نیز برای توانمند سازی و آموزش جهادگران بسیجی برای تولید محتوای رسانه ای در کنار گروه های جهادی در نقاط مختلف استان، آمادگی دارند تا در گفتمان سازی جهادی در سطح جامعه سهیم باشند.

کد خبر 1020518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha