ظرفیت های منطقه اقتصادی پیام قابلیت تبدیل شدن به عنوان فوروادر هوایی ایران و آسیا را دارد

ثناگومطلق با اشاره به اهمیت جایگاه منطقه اقتصادی پیام در رشد و بهبود جریان اقتصادی گفت: ظرفیت های منطقه اقتصادی پیام قابلیت تبدیل شدن به عنوان فوروادر هوایی ایران و آسیا را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگومطلق» طی نشستی که با هدف بررسی فرصت های اقتصادی ایران و آسیا برپا شد گفت: ظرفیت های منطقه اقتصادی پیام قابلیت تبدیل شدن به عنوان فوروادر هوایی ایران و آسیا را دارد. 

 

مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام استان البرز افزود: رشد و بهبود جریان مبادلات اقتصادی در منطقه اقتصادی پیام یک ظرفیت و شرایط مطلوب از نظر رشد روابط اقتصادی در سطح منطقه آسیا است.

 

وی با اشاره به اهمیت استقرار اداره کل گمرک استان البرز در منطقه اقتصادی پیام بیان کرد: برخورداری از فرودگاه اختصاصی، نزدیکی به بازار فروش همجوار با پایتخت، بهره مندی از زیرساخت های استاندارد با هدف تأمین نیازهای لجستیک، امکان صادرات محصولات کشاورزی به دیگر کشورها از منطقه اقتصادی پیام را فرصتی مناسبی برای فوروادر هوایی ایران و آسیا ساخته است.

 

مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام خاطرنشان کرد: برخورداری از بخش پروازهای باری نیز از دیگر مزیت ها و امتیازهای موجود در منطقه اقتصادی پیام استان البرز است. 

 

کد خبر 1020549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha