شهدا بیرق‌های افتخار ملت ایران هستند

سردار حسین‌نژاد با اشاره به اینکه شهدا بیرق‌های افتخار ملت ایران هستند گفت: با توجه به تهاجمات دشمن از راه‌های مختلف، متوسل شدن به شهدا تنها راه مقابله با این تهاجمات به ویژه شبیخون و تهاجم فرهنگی و عملیات روانی دشمن است.

«سردار حسن حسین‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، بازگشت افتخارآمیز پیکر مطهر و جاودانه شهید والامقام «محمودرضا شهریان سگوند» را به مردم شریف اندیمشک به ویژه خانواده صبور و بزرگوار این شهید تبریک و تسلیت گفت و اظهار کرد: شهادت نقطه اوج کمال انسانی، کامل‌ترین جلوه ایثار و اعلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه، برای همیشه در تاریخ جاویدان خواهند ماند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند.

 

فرمانده لشکر عملیاتی هفت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: صبر و پایداری فرزندان مقاوم و غیورمرد این سرزمین، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت، ازخودگذشتگی و ایثار را از امام شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و سفیر آزادگان حضرت زینب کبری (س) آموختند.

 

وی اذعان کرد: امروزه عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ها و ایثار عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای فراهم‌شدن امنیت و آسایش پایدار سر از پا نمی‌شناسند تا ملت بزرگوارشان در همه جوانب و ابعاد از نعمات بزرگ الهی برخوردار شوند.

 

سردار حسین‌نژاد با بیان اینکه شهدا بیرق‌های افتخار ملت ایران هستند تصریح کرد: خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خود عزت بسیاری کسب کرده‌اند و امید است ما نیز بتوانیم رهرو خوبی باشیم.

 

وی عنوان کرد: خانواده‌های شهدای جاویدالاثر به ویژه مادران و پدرانشان رنج‌های بسیار زیادی را متحمل شده‌اند که می‌توان گفت این یک آزمون الهی بوده است .

 

فرمانده لشکر عملیاتی هفت ولی‌عصر (عج) خوزستان بیان کرد: اگر می‌خواهیم در مسیر ولایت ثابت قدم بمانیم باید به ائمه و شهدا متوسل شویم اما اگر غیر از این باشد با توجه به اینکه ما انسان‌ها آسیب‌پذیر هستیم، راه را گم می‌کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا به مسیر ما روشنی می‌دهند ادامه داد: خارج شدن از مسیر حساس ولایت و گم‌کردن این مسیر، ما را به تاریکی خواهد برد.

 

سردار حسین‌نژاد به تهاجمات دشمن از راه‌های مختلف اشاره کرد و یاد آور شد: متوسل شدن به شهدا تنها راه مقابله با این تهاجمات به ویژه شبیخون و تهاجم فرهنگی و عملیات روانی دشمن است.

 

کد خبر 1020576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha