فضای مجازی فرصت مناسبی برای تبلیغ برنامه ها/ برنامه های دهه فجر متناسب با ذائقه مخاطبان اجرا شود

مقسم گفت: در اجرای برنامه های دهه فجر باید ذائقه ها در نظر گرفته شود و متناسب با نیاز مخاطبان تولید برنامه انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «یاسر مقسم» امروز (پنجشنبه 9 بهمن) در سومین جلسه کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: باید در برنامه های دهه مبارک فجر به یک اتحاد و وحدت برنامه ای برسیم و 20 برنامه را به عنوان شاخص و محور معرفی کنیم.

 

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور افزود: فضای مجازی فرصت مناسبی برای تبلیغ برنامه هاست و باید از این طریق با نسل جوان و نوجوان ارتباط خوبی برقرار شود.

 

وی تاکید کرد: در اجرای برنامه های دهه فجر باید ذائقه ها در نظر گرفته شود و متناسب با نیاز مخاطبان تولید برنامه انجام شود.

 

مقسم گفت: گفتمان های جوانان باید ایجاد شود و مدیریت این امر به جوانان سپرده شود و در فضای مجازی فرصت ها را تبدیل به احسن کنیم.

 

وی پیشنهاد کرد: بعد از دهه مبارک فجر اتاق فکر برنامه های فرهنگی با حضور دستگاه های فرهنگی ایجاد شود و برای برگزاری برنامه های بهتر در سال های آینده همفکری صورت گیرد.

 

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به راه اندازی چندین استودیو مجازی از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، اظهارداشت: در این استودیوهای مجازی علمای اهل سنت و شیعه در کنار هم قرار گرفتند و در موضوعات مختلف به گفتگو پرداختند و این برنامه در فضای مجازی منتشر شد.

 

وی در خصوص برنامه های مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در دهه مبارک فجر، گفت: بیش 50 برنامه ویژه بانوان، نوجوانان، مشارکتی با آموزش و پرورش و غیره پیش بینی شده است.

 

مقسم اظهارامیدواری کرد: با برگزاری برنامه های متنوع و مناسب استان گلستان را به عنوان یک مدل نوین در کشور معرفی کنیم.

 

 

کد خبر 1020580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha