اردوهای راهیان نور بهترین ظرفیت برای معرفی شهدا به نسل امروز است

مطهری گفت: اگر می خواهیم راه سیدالشهدا و حضرت زهرا (س) ادامه یابد، باید این الگوها که شهدا هستند را به نسل امروز معرفی کنیم و راه معرفی این الگوها، راهیان نور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین، «عباس مطهری» امروز (پنجشنبه ۹ بهمن) در حاشیه دیدار با حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: در طول تاریخ واقفان همواره به دنبال این بودند که سرمایه های فانی خود را تبدیل به سرمایه باقی کنند و سرمایه از بین رفتنی دنیا را تبدیل به سرمایه ابدی کنند.

 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور ادامه داد: بنابراین واقفان سرمایه های خود را در عرصه هایی هزینه کردند که به خواست خداوند متعال و اهل بیت (ع) نزدیک بوده است.

 

وی افزود: ما مشاهده می کنیم بیشترین وقف را واقفان در خصوص حضرت سیدالشهدا (ع) دارند که این موضوع، امری مطلوب است و پیشنهاد می کنیم در این زمان اگر می خواهیم راه سیدالشهدا (ع) و امیرالمومنین ادامه یابد، باید ببینیم چه کسانی برای جوانان الگو هستند و در این حوزه سرمایه گذاری کنیم.

 

مطهری اعلام کرد: ما مشاهده می کنیم هیچ کس بهتر از شهدا نیستند یادمان های دفاع مقدس مکان هایی است که شهدا در آنجا نقش آفرینی کردند و امروز اکثر جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم که به راهیان نور و یادمان شهدا می روند، حال و هوایشان عوض می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: پیشنهاد می کنیم کاروان های راهیان نور برای واقفان داشته باشیم تا آنجا را مشاهده کنند؛ اگر می خواهیم راه سیدالشهدا و حضرت زهرا (س) ادامه یابد، باید این الگوها که شهدا هستند را به نسل امروز معرفی کنیم و راه معرفی این الگوها، راهیان نور است.

 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور یادآور شد: بنابراین واقفان در این حوزه آمده و کمک کنند تا این کار به بهترین وجه ممکن انجام شود ما هم از این فناوری راهیان نور استفاده کرده و جوانان را به شهدا و از این طریق به اهل بیت (ع) وصل کنیم.

 

کد خبر 1020587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha