مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم

حجت الاسلام سیادت با اشاره به اینکه اجر مادران و همسران شهدا و جانبازان از آنها کمتر نیست، گفت: ما مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و هرچه داریم از برکت آنها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت روز «تکریم مادران و همسران شهدا» امام جمعه پاتاوه امروز (۹ بهمن ماه) به همراه جمعی از مسئولان شهرستان و بخش با خانواده های معظم شهدای شهر پاتاوه دیدار کردند.

 

حجت الاسلام «سیدرحمت الله سیادت» در این دیدار که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، بخشدار پاتاوه، شهردار، رئیس شورای اسلامی استان و شهر پاتاوه حضور داشتند، ضمن گرامي داشت ياد و خاطره حضرت امام (ره) و شهداي والامقام، گفت: شهدا و ايثارگران مايه عظمت و اقتدار نظام هستند.

 

امام جمعه پاتاوه با اشاره به اینکه اجر مادران و همسران شهدا و جانبازان از آنها کمتر نیست، اظهار کرد: ما مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و هرچه داریم از برکت آنها است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مادران و همسران شهدا هستند، به آیه ۹۵ سوره «نساء» اشاره کرد و گفت: پیگیری دغدغه های خانواده های شهدا و ایثارگر وظیفه امروز قشرهای مختلف مردم و مسئولان است.

 

حجت الاسلام سیادت گفت: مسئولان بايد برای تحقق اهداف شهدا تلاشی مضاعف داشته باشند و سرکشی از خانواده های شهدا و مطالبات آنان را مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 1020609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha