توجه به سبک زندگی دانش آموزان در مدارس

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه باید قدرت ادراکی دانش آموزان در مدارس تقویت شود، گفت: باید به سبک زندگی و همچنین مسائل اجتماعی دانش آموزان توجه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» عصر امروز (پنجشنبه 9 بهمن) در دیدار با  معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش اظهار کرد: در منزل و مدرسه بیشترین بخش شخصیت انسان شکل می گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: آموزش در مدارس در مسیر تقویت حافظه دانش آموزان قرار دارد و حال آنکه باید به تقویت اندیشه و فکر دانش آموزان کمک کنیم و این موضوع در آموزش و پرورش نقص بزرگی به شمار می رود.

 

آیت الله نورمفیدی بابیان اینکه باید قدرت ادراکی دانش آموزان در مدارس تقویت شود، یادآور شد: باید به سبک زندگی و همچنین مسائل اجتماعی دانش آموزان توجه کرد.

 

وی افزود: آموزش های مجازی جای آموزش های حضوری را نمی گیرد و حضور آموزگار در سرکلاس درس و رفتار و اخلاق آن به دانش آموزان تاثیر به سزایی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: تربیت معلم نیز در آموزش و پرورش حائز اهمیت است و باید به موضوع اخلاق و رفتار با دانش آموزان در تربیت فرهنگیان اهتمام شود و آموزش مسائل دینی نیز در مدارس مورد توجه قرار گیرد.

 

آیت الله نورمفیدی ابراز داشت: دوستی خدا و تقویت ایمان از دیگر موضوعاتی است که باید در مدارس به آن اهتمام شود و باید ایمان در کالبد و ذهن دانش آموزان بنشیند و آموزش و پرورش باید برنامه ریزی داشته باشد که دانش آموزان از دوره کودکی خدا دوست شوند.

 

کد خبر 1020634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha