بیش از ۱۰۰ کلاس درس تا سال آینده در شهرستان باوی به بهره‌برداری می‌رسد

شریعتی از احداث ۱۰۳ کلاس درس تا سال آینده در شهرستان باوی خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون ۵۰ کلاس درس در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده و ۵۳ کلاس نیز تا سال آینده احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» ظهر امروز (چهارشنبه 9 بهمن) در آئین افتتاح دبستان دخترانه زنده‌یاد شهرت گلابی در شهر شیبان، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود مورد محبت و دوستی خداوند قرار بگیریم قدم گذاشتن در راه خیر است.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه احترام به آموزش و ایجاد زمینه برای تحصیل علم و بالا رفتن فضل شاید بالاترین و برترین امور در راه خیر باشد افزود: خداوند تبارک و تعالی اولین کلمه‌ای که بر پیامبر (ص) نازل می‌کند خواندن بود و همچنین در قرآن به قلم قسم یاد کرده است و این اهمیت تحصیل و علم و دانش در نزد خداوند را نشان می‌دهد.

 

وی با اشاره به اینکه خداوند توفیق همت، تلاش و اهتمام در راه خیر و انفاق را به هر کسی عطا نمی‌کند ادامه داد: افراد بسیاری هستند که تمکن مالی و ثروت زیادی دارند اما همت و توفیق انجام کار خیر و انفاق و ایجاد زمینه برای تحصیل دانش در آنها ایجاد نمی‌شود.

 

استاندار خوزستان اضافه کرد: خیرین بسیاری در امر مدرسه‌سازی گام برمی‌دارند و از ثروت خود برای توسعه، بسط و تولید علم و دانش و دانایی‌محوری استفاده می‌کنند که وظیفه داریم آنها را به خاطر کار بافضیلت و خیری که انجام می‌دهند تکریم و احترام کنیم.

 

وی به مدرسه 6 کلاسه بانو شهرت گلابی که توسط یک خیر در احداث شده اشاره کرد و گفت: خیری که این مدرسه را ساخته است تاکنون هشت پروژه مدرسه‌سازی را در استان به اتمام رسانده یا در حال تکمیل دارد و عنوان کرده که قصد دارد 50 مدرسه را در خوزستان احداث کند که چیزی بالغ بر 300 کلاس درس می‌شود که باید از ایشان تقدیر و تشکر کرد.

 

شریعتی با بیان اینکه شهرستان باوی جزء شهرستان‌های مستعد و خوب ما در زمینه رشد و توسعه علم و دانش است و روزبه‌روز در این زمینه شکوفاتر می‌شود تصریح کرد: امسال 50 کلاس درس در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

 

وی خاطر نشان کرد: 53 کلاس درس دیگر را نیز در دستور کار داریم که تا سال آینده در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد و شرایط آموزش و عدالت آموزشی برای دانش‌آموزان این منطقه بیش از پیش فراهم می‌شود.

 

استاندار خوزستان یاد آور شد: آموزش و پرورش نیز باید با استفاده از معلمان خاذق شرایط تحصیل بهتر را در این شهرستان بیش از پیش فراهم کند تا شاهد شکوفایی و جاری شدن استعدادهای نونهالان و دانش‌آموزان این منطقه باشیم.

 

لازم به ذکر است، مدرسه 6 کلاسه بانو شهرت گلابی در شهر شیبان با هزینه‌ای بالغ بر 30 میلیارد ريال در زمینی به مساحت یک‌هزار و 750 مترمربع و زیربنای 790 مترمربع به همت یک فرد خیر احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است.

 

کد خبر 1020686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha