۳۶۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در تبریز پیش بینی شده است

حجت الاسلام برگی گفت: ۳۶۰ عنوان برنامه در شهرستان تبریز تدارک دیده شده است که این میزان برنامه در شرایط کرونایی قابل توجه و مناسب محسوب می شود.

حجت الاسلام «رسول برگی»‌ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز به ارایه گزارشی از اقدامات ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان پرداخت و اظهار داشت: تمامی کمیته های تخصصی برنامه های مختلفی با رویکرد مردمی تدارک دیده اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، از فعال شدن کمیته های مختلف این ستاد خبر داد و گفت: در این راستا تعداد ۳۶۰ عنوان برنامه در شهرستان تبریز تدارک دیده شده است که این میزان برنامه در شرایط کرونایی قابل توجه و مناسب محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری تجمعات مردمی و عمومی برنامه های دهه فجر وجود ندارد، افزود: ما در برگزاری تمامی برنامه ها تحت فرمان ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و هر چه در این ستاد تصمیم گیری شود، مطیع آن هستیم.

برگی تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی برای اولین بار در روز ۱۲ بهمن، تجلیل از مادران و همسران شهدا، نورافشانی شب های ۱۲ بهمن،  ۱۵ بهمن و ۲۲ بهمن، حضور و غبارروبی مزار شهدای ارامنه تبریز را زا جمله برنامه های دهخ فجر در استان برشمرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزاری انواع مسابقات فرهنگی،  ورزشی، هنری در ادارات و سازمان های مختلف و راهپیمایی خودرویی همزمان با آغاز دهه فجر را از دیگر برنامه های تدوین شده ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان شرقی اعلام کرد.

کد خبر 1020695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha