حضرت ام البنین (س) یکی از شجاع ترین زنان عالم اسلام است

فتاحی بابیان اینکه حضرت ام البنین (س) یکی از شجاع ترین زنان عالم اسلام است که آزادانه چهار فرزندش را فدای اسلام و حضرت امام حسین (ع) کرد گفت: تمامی صفات معنوی در این بانوی شجاع اسلام جلوه گر بود و شخصیت علمی و معنوی ایشان زبانزد خاص و عام بود.

«فاطمه فتاحی» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: حضرت ام البنین (س) یکی از شجاع ترین زنان عالم اسلام است که آزادانه چهار فرزندش را فدای اسلام و حضرت امام حسین (ع) کرد

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی النقی (ع) مسجد حضرت ولیعصر (عج) روستای باغ انار میلاس ادامه داد: ام‌البنین به معنای «مادر پسران» است که همه فرزندان ایشان در روز عاشورا در دفاع از دین خدا و حریم حضرت امام حسین (ع) به شهادت رسیدند.

 

وی ابراز کرد: حضرت ام البنین (س) مادری بود که غریبانه‌های خود و حتی سوگ مادرانه‌اش را با یاد شهادت امام حسین (ع) همراه می‌کرد.

 

فتاحی بابیان اینکه حضرت ام البنین (س) یکی از شجاع ترین زنان عالم اسلام است که آزادانه چهار فرزندش را فدای اسلام و حضرت امام حسین (ع) کرد گفت: تمامی صفات و کمالات معنوی در این بانوی شجاع اسلام جلوه گر بود و شخصیت علمی و معنوی ایشان زبانزد خاص و عام بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی النقی (ع) مسجد حضرت ولیعصر (عج) روستای باغ انار میلاس ادامه داد: آیین بزرگداشت سالروز رحلت حضرت ام البنین (س) با سخنرانی «فاطمه فتاحی میلاسی (طلبه)» و مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی النقی (ع) در مسجد حضرت ولیعصر (عج) روستای باغ انار میلاس برگزار شد.

 

خاطرنشان می شود: ویژه برنامه سالروز وفات حضرت ام البنین (س) توسط کانون فرهنگی و هنری «امام علی النقی (ع)» روستای باغ انار میلاس در قالب طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

 

کد خبر 1020722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha