انقلاب اسلامی یک هدیه بزرگ الهی است 

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: انقلاب اسلامی یک هدیه بزرگ الهی است که با مجاهدت و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و امروز همه مظلومان عالم چشم امیدشان به جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۰ بهمن حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی یک هدیه بزرگ الهی است که با مجاهدت و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و امروز همه مظلومان عالم چشم امیدشان به جمهوری اسلامی است.



امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: در روز روشن به ریاض حمله موشکی می شود و عربستان نمی تواند از خود دفاع کند و گروه کوچکی در عراق مسئولیت آن را بر عهده می گیرند و این نشان از جان گرفتن مقاومت و فروپاشی استکبار دارد.



وی با بیان این مطلب که در آستانه میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) قرار داریم، اظهار کرد: در عظمت این بانوی بزرگ همین بس که امام زمان(عج) ایشان را به عنوان الگوی خود نام می برند و ما نیز باید ولایت مداری و دفاع از ولایت را از حضرت زهرا (س) فرا بگیریم.



حجت الاسلام گروهی عنوان کرد: بر اساس حدیث امام حسن عسکری (ع) همه گناهان و پلیدی ها در اتاقی قرار دارند و کلید آن دروغ است این بدان معنا است که دروغ موجب گرفتاری به خیلی از گناهان می شود.



خطیب جمعه رودبار جنوب تاکید کرد: از جمله ویژگی های انسان های منافق دروغ گویی، بدعهدی و بد قولی است و حضرت علی (ع) به مالک فرمودند؛ ای مالک اگر با دشمن نیز عهد بستی باید به عهد خود وفا کنی.



وی خاطرنشان کرد: انسان های منافق در عبادت سستی، تنبلی و ریاکاری کرده و هنگامی که برای نماز آنها را دعوت می کنند با کسالت به طرف نماز می آیند و رضایت خدا را در نظر نمی گیرند.


حجت الاسلام گروهی در خاتمه یادآور شد: طوفان، باد و سرما زدگی به مزارع کشاورزی منطقه ضرر و زیان بسیاری وارد کرده و مسئولین نیز از این مزارع خسارت دیده بازدید کردند، در آینده وزیر جهاد کشاورزی سفری به منطقه دارند و انتظار ما این است که این بازدیدها نتیجه مطلوبی برای حل مشکلات کشاورزان داشته باشد.

کد خبر 1020786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha