۴هزار برنامه در دهه فجر امسال اجرایی می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در دهه فجر امسال ۴هزار عنوان برنامه در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

«عباس صفدری» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: در دهه فجر معمار کبیر انقلاب  بعد از تبعید پانزده ساله در دوازدهم بهمن سال 1357 به ایران وارد و در نهایت با اعلام بی طرفی ارتش شاهنشاهی، سلطنت پهلوی در بیست و دوم بهمن ماه منقرض شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: هر ساله در طول دهه فجر برنامه های مختلفی توسط   سازمان ها، ادارات دولتی استان برگزار می شود و دهه فجر امسال هم ۴هزار عنوان برنامه در سطح استان عملیاتی خواهد شد.

 

صفدری تصریح کرد:  فضاسازی محیط، آذین‌بندی معابر، نمایشگاه مجازی، نشست‌ها و تجمات با جمعیت کم از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه، برنامه‌های امسال باید سلامت محور باشد، بیان کرد: با عنایت به شیوع کرونا و تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با این بیماری منحوس بر غیر تجمعی بودن این مراسم، برنامه‌های این ایام در فضای مجازی  و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده حدود یکهزار و ۷۶۰ دهیاری در استان ویژه برنامه های دهه فجر را در روستاها اجرایی می کنند.

کد خبر 1020827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha