تلفن اورژانس در دی‌ماه حدود ۳۵ هزار بار به صدا درآمد/انجام ۶۵۰۰ مأموریت توسط اورژانس

شهیدی گفت: ۳ هزار و ۴۱۳ نفر توسط اورژانس ۱۱۵ قم در طول دی‌ماه سال جاری به بیمارستان‌های قم منتقل‌شده که با انتقال به‌موقع و زودهنگام این مصدومان بسیاری از آن‌ها نجات یافتند.

«محمد شهیدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط اورژانس 115 قم در دی‌ماه سال جاری گفت: در این ماه 34 هزار و 891 بار تلفن اورژانس قم به صدا درآمد که منجر به 6 هزار 570 مورد مأموریت شد.
 

رئیس اورژانس 115 قم بیان داشت: 3 هزار و 280 مورد مشاوره تریاژ به‌صورت تلفنی انجام و کارشناسان به‌صورت تلفنی آموزش‌های لازم را ارائه کردند.
 

وی افزود: 5 هزار و 717 مأموریت مربوط به درون شهر و 852 مأموریت نیز مربوط به مأموریت‌های بیرون شهری بوده است که کارشناسان اورژانس خدمات‌رسانی کردند.


شهیدی گفت: 3 هزار و 413 نفر توسط اورژانس 115 قم در طول این مدت به بیمارستان‌های قم منتقل‌شده که با انتقال به‌موقع و زودهنگام این مصدومان بسیاری از آن‌ها نجات یافتند.


رئیس اورژانس 115 قم بابیان اینکه هزار و 109 مورد تصادف به اورژانس قم گزارش شد گفت: هزار و 398 نفر در این تصادفات مصدوم شده بودند که به مراکز درمانی منتقل شدند.


وی گفت: اورژانس هوایی استان نیز در این ماه سه بار به پرواز درآمد که موفق شد 10 نفر را مصدوم و بیمار بدحال بودند به بیمارستان منتقل کند.


شهیدی گفت: متأسفانه در این ماه 19 نفر براثر استشمام منوکسیدکربن مسموم شده بودند که خوشبختانه با حضور به‌موقع اورژانس هیچ مورد فوتی در این زمینه نداشتیم.

کد خبر 1020867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha