۶۵ عنوان برنامه در دهه فجر گلوگاه اجرا می شود

یوسفی گفت: ۶۵ عنوان برنامه در دهه فجر گلوگاه اجرا می شود و تلاش داریم تا این برنامه ها در سطح حوزه ها و پایگاه های مختلف و با حضور مردم اجرایی شود.

«حسن یوسفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در گلوگاه اظهار کرد: دهه فجر از 12 بهمن تا 22 بهمن ما واقع شده است و در این ایام تلاش داریم تا ضمن تبیین دستارودهای انقلاب، تلاش برای پیام رسانی انقلاب در دستور کار ما باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه افزود: امسال با وضعیت کرونایی کشور و محدودیت های اعلام شده اجرای برنامه های مختلف با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی می شود.

 

وی با اعلام اینکه انقلاب ما انقلابی متفاوت از انقلاب های مختلف جهان است، تصریح کرد: تفاوت انقلاب ما در پیدایش، ایجاد، چگونگی و انگیزه های انقلاب است و به همین دلیل مسئولیت ما در قبال این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر است.

 

یوسفی با اشاره به برنامه های مختلف دهه فجر در شهرستان گلوگاه گفت: 65 عنوان برنامه در دهه فجر گلوگاه اجرایی می شود و تلاش داریم تا این برنامه ها در سطح حوزه ها و پایگاه های مختلف و با حضور مردم اجرایی شود.

 

وی افزود: برگزاری محفل انس با قرآن، نشست های بصیرتی، نورافشانی در شب پیروزی انقلاب، رژه موتوری در روز 22 بهمن ماه و پیروزی انقلاب، ویزیت رایگان روستاهای بالادست، تجلیل از جانبازان قرآنی، توزیع بسته های معیشتی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و عمرانی از برنامه های مهم این ایام در گلوگاه است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه با بیان اینکه انقلاب ما اکنون با گذر از 40 سالگی به بلوغ کامل خود رسیده است، یادآور شد:  با رسیدن به بلوغ انقلاب وظیفه و مسئولیت ما در دفاع از ملت های مظلوم و آزاده ، ایستادگی در مقابل جبهه کفر و ظلم از پیروزی های این انقلاب بیشتر از گذشته است و باید با سرعت بیشتر ادامه یابد.

کد خبر 1020870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha