اشتغال بیش از ۱۰۰۰ مددجوی چهارمحال و بختیاری در ۹ ماهه نخست سال جاری

ملکپور گفت: در راستای ایفای تعهدات این نهاد در ۹ ماهه نخست سال جاری زمینه اشتغال یک هزار و ۶۶۳ مددجوی استان با اعطای تسهیلات بانکی ایجاد شده است.

«علی ملکپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: حدود ۱۰ درصد از جمعیت چهارمحال و بختیاری شامل حدود ۹۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفر اخیر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به شهرستان لردگان و افتتاح چند طرح در روستاهای مختلف این شهرستان، افزود: این شهرستان شامل بیش از ۴۵ درصد روستاهای استان بوده و طرح های اشتغالزایی مناسبی در آن اجرا گردیده است.

 

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تا پایان سال جاری متعهد به اشتغال سه هزار و ۶۰۰ مددجو است، اظهار کرد: این تعهد با اجرای طرح های مختلف اشتغالزایی در همه نقاط استان از ابتدای سال جاری شروع شده و تا پایان سال ادامه دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در راستای ایفای تعهدات این نهاد در ۹ ماهه نخست سال جاری زمینه اشتغال یکهزار و ۶۶۳ مددجوی استان با اعطای تسهیلات بانکی ایجاد شده است.

 

ملکپور با بیان اینکه میزان اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری در سال گذشته بیش از چهار هزار فرصت شغلی بود، گفت: برای این میزان اشتغالزایی بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد.

 

وی از راه اندازی ۱۰ مرکز تخصصی نیکوکاری و کارآفرینی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از مهرماه سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا تعهد کمیته امداد استان در راه اندازی مراکز نیکوکاری عملیاتی شده است.

 

کد خبر 1020901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha