اجرای بيش از ۳۰۰ عنوان برنامه در فجر فاطمی 

خداداد امینی روش گفت: در فجر فاطمی علی رغم وجود بیماری کرونا و محدوديت های اجتماعی بالغ بر ۳۰۰ عنوان برنامه در قالب برنامه های فرهنگی، اجتماعی، خدماتی، هنری، قرآنی، مسابقات، نشست های روشنگری، بهداشتی و عمرانی در نظر گرفته شده است.

«خداداد امینی روش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه فجر، گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا برنامه‌های دهه فجر بر اساس پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد کرونا برگزار می شود.



رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت افزود: علی رغم وجود بیماری کرونا و محدوديت های اجتماعی بالغ بر 300 عنوان برنامه در قالب برنامه های فرهنگی، اجتماعی، خدماتی، هنری، قرآنی، مسابقات، نشست های روشنگری، بهداشتی و عمرانی و نیز برگزاری جشن ها، راه اندازی کارناوال شادی با جمعيت محدود و پوشش آن از طريق فضای مجازی برای استفاده عموم مردم در سطح شهر و مراکز بخش ها در نظر گرفته شده است.


وی ضمن سالروز ميلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س)، تاکید کرد: یکی از برکات نظام اسلامی وجود امام راحل به عنوان بنیان گذار این مکتب، رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و  فجر آفرینانی است که قبل از پیروزی انقلاب از سال ۴۲ با حضور در رکاب امام راحل این انقلاب را به ثمر رساندند.



امینی روش با بیان این مطلب که طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اين که محصولات تلاش بيش از چهل ساله نظام اکنون در برابر چشم ما است، ابراز کرد: کشور و ملتی مستقل، آزاد، مقتدر، با عزت، متدين، پيشرفته در علم، انباشته از تجربه های گران بها، مطمئن و اميدوار ، داراي تاثير اساسی در منطقه و دارای منطق قوی در مسائل جهانی ، رکورددار در پيشرفت های علمی و رسيدن به رتبه های بالا در دانش ها و فناوری های مهم از قبيل هسته ای و سلول های بنیادی، نانو و هوافضا از جمله محصولات تلاش نظام در بیش از چهل سال گذشته است.




رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت بیان کرد: اين محصولات به همراه خدمات جديد در اين ايام توسط 21 کارگروه و کميته در قالب های مختلف در ايام دهه فجر توسط دستگاه های اجرایی و به ويژه تشکل های مردم نهاد، سمن ها و ديگر اقشار تبيين و روشنگری شده و ارائه خدمت می شوند.



وی با اشاره به اين که دهه فجر امسال با ولادت حضرت زهرا(س)، بزرگداشت مقام زن و روز مادر هم زمان است، اظهار کرد: تقارن این ۲ مناسبت فرصتی است تا با تلفیق این جشن ملی و مذهبی مراسم باشکوهی برگزار کرد.



امینی روش به برنامه های محوری قابل اجرا در شهر و مراکز بخش های شهرستان جیرفت اشاره کرد و افزود: برگزاری ويژه برنامه ورود حضرت امام در روز 12 بهمن همراه با به صدا درآوردن زنگ انقلاب در مدارس با جمعيت بسيار محدود و با رعايت پروتکل هاي بهداشتی، برگزاری ويژه برنامه میهمانی لاله ها در گلزار شهدای شهر جيرفت و بخش های تابعه و راه اندازی کارناوال های شادی در سطح شهر با رعايت مسائل بهداشتی و ترافیکی و با اخذ مجوز و هماهنگی با شورای هماهنگی تبليغات اسلامی و شورای تامين شهرستان بخشی از برنامه های قابل اجرا در فجر فاطمی است.



رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت در خاتمه عنوان کرد: راه اندازی ستاد های محله ای، برگزاری جشن در محله ها با رعايت پروتکل های بهداشتی به ويژه توسط تشکل های دینی، مذهبی و مساجد و نیز بهره گیری از فضای مجازی و رسانه های محلی برای استفاده عموم مردم از برنامه ها و جشن های ايام الله دهه مبارک فجر از سایر برنامه های مناسبتی این ایام است.

کد خبر 1020932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha