۲۱ طرح  در شهرستان  آبدانان کلنگ زنی و به بهر برداری می رسد

فرماندارشهرستان آبدانان گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۲۱ پروژه در حوزه های مختلف عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری می رسد و یا کلنگ زنی می شود.

«سیروس مراد حاصلی» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این میزان پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسند.

 

فرماندار شهرستان آبدانان تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی اکثر برنامه های دهه فجر امسال به صورت مجازی و غیر حضوری بوده و تنها در روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن ماه رژه خودرویی خواهیم داشت.

 

وی مهم ترین طرح های دهه فجر سال جاری در حوزه عمران روستایی عنوان کرد و گفت: گازرسانی به روستاهای بخش کلات مورموری، کلنگ زنی شبکه داخلی آب شرب روستای گنداب، نصب و راه اندازی سایت تلفن همراه در سه روستای وچکبود، ارتقاء تلفن همراه لرغه و مورموری، آسفالت معابر روستاهای آب انار، سراب نقل، بانکت و چمکبود و نیز احداث ۵ واحد منزل مددجویان ازجمله طرح های هستند که در ایام دهه مبارک فجر افتتاح وکلنگ زنی می شوند.

 

فرماندار آبدانان به طرح های عمران شهری در ایام الله دهه فجر سال جاری اشاره  کرد و افزود: روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی،  ساخت مخزن و بهسازی چشمه های سراب،  احداث شبکه برق شهید رضایی نژاد، احداث ساختمان شبکه بهداشت و درمان،  احداث ساختمان ورزش و جوانان از مهم ترین آنها است.

 

مرادحاصلی خاطرنشان کرد: افتتاح گاوداری ۴۹ راسی و  طرح پرورش گوسفند ۳۰۰ راسی نیز از جمله طرح های قابل افتتاح در شهرستان آبدانان هستند.

 

کد خبر 1020934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha