معاون اول رئیس جمهور وارد خوزستان شد

جهانگیری به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی و بررسی مسائل و مشکلات و پیگیری طرح ها و پروژه های در حال اجرا از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی (ره) وارد خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «اسحاق جهانگیری» صبح امروز (شنبه ۱۱ بهمن) در راس هیاتی متشکل از وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان محیط زیست و چند تن از معاونین وزرا به منظور افتتاح و بهره برداری از چند پروژه عمرانی، بررسی مسائل و مشکلات و پیگیری طرح ها و پروژه های در حال اجرا در سفری دو روزه از طریق فرودگاه بین المللی مرحوم آیت الله جمی (ره) وارد خوزستان شد.

 

معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به خوزستان سالن جدید مسافری فرودگاه بین المللی آیت الله جمی (ره) آبادان را افتتاح و سپس به جهت بهره برداری از کارخانه تولیدی مواد شیمیایی (پرشین کلر) و آئین آغاز عملیات اجرایی بازسازی واحدهای آسیب دیده از سیل به بندر امام خمینی(ره) عزیمت خواهد کرد.

 

جه‍انگیری قرار است از فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری احیای زمین‌های کشاورزی در شهرستان حمیدیه بازدید و با نخبگان، هنرمندان، ‌فعالان اقتصادی، نمایندگان تشکل‌های مدنی دیدار کند.

 

حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان خوزستان از دیگر برنامه‌های معاون اول رئیس جمهوری در این سفر دو روزه است.

 

کد خبر 1020942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha