کارخانه قند به نام خصوصی سازی نابود شد

آیت الله حسینی گفت: چه بلایی بر سر کارخانه قند آوردند و به نام خصوصی سازی چنین ظرفیتی را نابود کردند و تعداد زیادی بیکار شدند و آسیب‌های فراوانی به کارگران آن وارد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» امروز (۱۱ بهمن ماه) در دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به خدمات فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلایب اسلامی به ویژه در دوره هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: کشور ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد، هر چند تحریم‌های ظالمانه‌ای بر مردم و کشور تحمیل شده، اما باید از این ظرفیت‌ها برای مقابله با ترفندهای دشمنان از جمله تحریم‌ها به خوبی استفاده کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آن شرایط سخت جنگی در هشت سال دفاع مقدس که همه دنیا علیه ایران متحد شده بودند به خوبی در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم و با اقتدار در جنگ علیه دشمن پیروز شدیم و معتقدیم که شرایط امروز سخت‌تر از شرایط روزهای دفاع مقدس نیست و می‌توانیم بر مشکلات پیروز شویم.
 

وی با بیان اینکه توانمتدی داریم و اگر توانمند نبودیم 40 سال تاب تحمل مقاومت در برابر دشمن را نداشتیم، ادامه داد: گاه دلیل مشکلات امروزی به برخی سوء مدیریت‌ها برمی‌گردد و اگر مدیران توانمند، متعهد و انقلابی به میدان بیاوریم بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.
 

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه به برکت انقلاب بسترسازی خوبی در استان ما اتفاق افتاده و ظرفیت‌های خوبی برای گام نهادن در راه توسعه داریم، خاطرنشان کرد: باید به غیر از دولت سایر نهادها و مجموعه‌هایی که توانایی سرمایه‌گذاری در استان را دارند از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی و بنیاد کوثر و سایرین در استان سرمایه‌گذاری کنند.
 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی ظرفیت‌های مغفول مانده در استان و برشمردن آن‌ها به سرانجام کارخانه قند یاسوج اشاره کرد و یادآور شد: این کارخانه سالیان سال راکد مانده و کارگران آن از کار بیکار شده‌‌اند و تولید و اشتغال در این واحد قدیمی به صفر رسیده است.
 

وی خاطرنشان کرد: چه بلایی بر سر کارخانه قند آوردند و به نام خصوصی سازی چنین ظرفیتی را نابود کردند و تعداد زیادی بیکار شدند و آسیب‌های فراوانی به کارگران آن وارد شد.
 

آیت الله حسینی گفت: این در حالی است که تنها زمین کارخانه قند به تنهایی 2 هزار میلیارد تومان ارزش دارد و همچنین کارخانه آرد و نشاسته هم سرگذشتی بهتر از کارخانه قند ندارد و از چهار خط آن تنها یک خط فعالیت می‌کند.
 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در شهرک‌های صنعتی هم واحدهای تولیدی مشکلات زیادی دارند، گفت: راه‌‌اندازی و ایجاد تحرک در این واحدها به فرمول نیاز ندارد، بلکه عزم جدی به علاوه انسان های خوشفکر می‌خواهد که با تعهد وارد میدان شوند.

کد خبر 1021083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha