برگزاری دوره های مجازی آموزش قرآن «انت فی بیتک»

دارالقرآن کریم در موسسه فرهنگی الکوثر لاهه هلند و انجمن اهل بیت (ع) برای جوانان دوره های قرآنی را به صورت آنلاین برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از iraaqi، آیا می خواهید قرآن را به صورت صحیح تلاوت کنید؟ آیا می خواهید اطلاعات قرآنی خود را افزایش دهید؟ آیا می خواهید کودکان خود را بیشتر با قرآن انس دهید؟، دارالقرآن کریم موسسه فرهنگی الکوثر لاهه هلند و انجمن اهل بیت(ع) برای جوانان این فرصت را برای علاقه مندان قرآن فراهم کرده است.

 

برهمین اساس، انجمن اهل بیت و دارالقرآن موسسه الکوثر کلاس های آنلاینی را برای آموزش قرآن با عنوان «انت فی بیتک» به زبان های مختلف برگزار می کنند.

 

هر دوره با آزمون آنلاین به پایان می رسد و گواهینامه های آن به شرکت کنندگان  توسط مدرسان معتبر به چندین زبان اعطا می شود.

 

برای تعداد محدودی از این دوره ها  15 یورو تخفیف در نظر گرفته شده است. این دوره ها در رده های سنی مختلف مرد و زن و در سطح های مختلف برگزار می شود.

 

علاقه مندان برای شرکت در این دوره ها می توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس http://bit.ly/korannl  مراجعه کنند.

باتوجه به شیوع ویروس کرونا، این دوره های آموزشی به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس به صورت آنلاین برگزار می شود تا علاقه مندان قرآن بتوانند کلام الله مجید را بدون هیچ مشکلی در منزل فرا بگیرند.

کد خبر 1021182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha