کارهای مربوط به شرکت بیمه باید به نحو احسن انجام شود

سلیمانی امیری گفت: پرداخت پایین تر از مبلغ خسارت برای مردم نارضایتی به وجود می آورد از این رو کارهای مربوط به شرکت بیمه باید به نحو احسن انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا سلیمانی امیری» صبح امروز (شنبه ۱۱ بهمن) در بازدید از شعبه خسارت بیمه ایران خوزستان با بیان اینکه آرزوهای من این بود که مردم گرفتار نباشند اظهار کرد: خودرو چیزی است که برای هر خانواده نیازهای اولیه و جزء ضروریات شده پس طبیعی است که تصادفات هم زیاد شود و اجباری برای بیمه باشد.

 

رئیس کل بیمه مرکزی ادامه داد: بخش خسارت، ویترین شرکت بیمه است پس اگر در کارها و ارزیابی ها به حق، سریع و سیستمی داده شود رضایتمندی مردم بالاتر می رود.

 

وی با بیان اینکه پرداخت پایین تر از مبلغ خسارت برای مردم نارضایتی به وجود می آورد تصریح کرد: پس زمانی که این مبلغ را دیر و یا بد می دهیم باعث کلافه شدن مردم می شود و نارضایتی به وجود می آید.

 

سلیمانی با تاکید بر اینکه پرداخت مربوط به قوانین است که نمی توان برای آن کاری انجام داد اما کارهای مربوط به شرکت باید به نحو احسن انجام شود تا از این طریق بیمه خوشنام شود بیان کرد: در همه جهان با بیمه شخص ثالث خدمات خوبی ارائه می شود ایران هم کشوری است که مردم آن کشورهای پیشرفته را زیاد دیدند پس انتظاراتشان هم از ما بالا است.

 

وی با اشاره به بازدید خود از شعبه عنوان کرد: خوشحالم که از این شعبه بازدید کردم چراکه برایم جالب بود سیستم به طوری در بخش‌های مختلف از جمله ارزیابی، بررسی، کارشناسی و زمان دهی طراحی شده که مردم اذیت نشوند.

 

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه بیمه ایران برای ما مهم است یاد آور شد: مردم به بیمه ایران به عنوان شرکت دولتی اعتماد دارند و فرض را بر این می‌گذراند که بهترین شرکت بیمه ای است که باید ما هم این فرض را اعتماد ببخشیم و نباید بین مردم رواج شود که بیمه پول را می‌گیرد اما در پرداخت ها ضیعف است.

 

کد خبر 1021192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha