اجرای بیش از ۳ هزار پروژه به مناسبت ایام دهه فجر در گلستان/ حضور وزیر اقتصاد در گلستان

حق شناس گفت: در ایام دهه فجر سه هزار و ۱۴۱ پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۵۸ هزار و ۶۷۳ میلیارد ریال در استان گلستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، «هادی حق شناس» بعدازظهر امروز (شنبه 11 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در ایام دهه فجر سه هزار و 141 پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 58 هزار و 673 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

 

استاندار گلستان ادامه داد: این پروژه ها نزدیک به هفت هزار نفر اشتغالزایی در سطح استان به همراه دارد.

 

حق شناس گفت: در سال گذشته نزدیک به سه هزار میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی و افتتاح شد و امسال این پروژه ها در ایام دهه فجر به پنج هزار و 700 میلیارد تومان رسیده است که نسبت به هفته دولت سالجاری تقریبا یک هزار و 500 میلیارد تومان رشد داشته است.

 

وی گفت: در سال گذشته در هفته دولت و دهه فجر چهار هزار و 700 میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد و امسال با وجود کرونا و اثرگذاری تحریم ها شاهد افتتاح و کلنگ زنی 9 هزار و 900 میلیارد تومان هستیم.

 

استاندار گلستان بیان کرد: به مناسبت ایام دهه فجر سه هزار و 500 میلیارد تومان پروژه افتتاح و دو هزار و 100 میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

 

حق شناس به برخی از شاخص ترین پروژه های استان در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: در 21 بهمن وزیر اقتصاد برای افتتاح متمرکز پروژه ها به استان گلستان سفر می کند.

 

وی گفت: با آغاز دهه فجر پروژه ها در شهرستان های مختلف با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری می رسد.

 

استاندار گلستان بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن را نخواهیم داشت و به صورت شورای اداری مراسم گرامیداشت 22 بهمن برگزار می شود.

 

حق شناس به برنامه های فرهنگی و اجتماعی در ایام دهه فجر اشاره کرد و بیان کرد: جشنواره اقوام ایران زمین در تالار فخرالدین اسعد گرگانی از دو شب گذشته به مناسبت ایام دهه فجر برگزار شده است.

 

کد خبر 1021200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha