۱۷۷ پروژه در شهرستان خوسف افتتاح و کلنگ زنی می شود

آخوندی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۷۷ پروژه در شهرستان خوسف افتتاح و کلنگ زنی می شود.

«محمدعلی آخوندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۷۷ پروژه در شهرستان خوسف افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد ۱۵۴ پروژه قابل افتتاح است.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه از این تعداد 32 پروژه شهری و 123 پروژه در روستاهای شهرستان خوسف افتتاح می شود، بیان کرد: مجموع اعتبار هزینه شده در پروژه های قابل افتتاح شهرستان 687 میلیارد و 825 میلیون ریال است.

 

آخوندی با بیان اینکه از این مبلغ 33 میلیارد و 536 میلیون ریال اعتبار ملی بوده است، افزود: 17 میلیارد و 680 میلیون ریال اعتبار استانی و 443 میلیارد و 627 میلیون ریال اعتبار داخلی بوده است.

 

وی سرمایه گذاری بخش خصوصی را 185 میلیارد و 308 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تأمین اعتبار پروژه های قابل افتتاح شهرستان خوسف از دو محل، دو درصد نفت سهمیه استان و ماده 10 و 12 بحران صفر بوده است.

فرماندار خوسف از کلنگ زنی 23 پروژه همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان خوسف خبر داد و افزود: مجموع اعتبار پیش بینی شده برای این تعداد پروژه 184 میلیارد و 600 میلیون ریال است.

 

وی با بیان اینکه افتتاح گاز رسانی به 39 روستا، 50 واحد صنعتی و پروژه های مسکن محرومین و آغاز عملیات گاز رسانی به 22 روستای شهرستان خوسف با اعتبار 603 میلیارد و 150 میلیون ریال از مهمترین پروژه شاخص شهرستان در دهه فجر است، گفت: همزمان با دهه فجر زمین چمن مصنوعی روستای ماژان با هزینه کرد 2 میلیارد و 930 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

 

فرماندار خوسف در پایان افتتاح اقامتگاه بوم گردی شهدادی، افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار سرچاه عماری و افتتاح ساختمان بخشداری ماژان را از دیگر پروژه های شاخص قابل افتتاح در دهه فجر عنوان کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1021255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha